Over die ovu testen; heb ze ook gehaald. Vanmorgen niets en voelde vanavond toch wat steken en dacht what the hell, test gewoon nog een keer. En ja hoor! smile. Smile= klussen! Maar las ook een artikel dat je als je pech hebt je piek aan het einde test en dan te laat kan testen, omdat dan je ei is geweest. Mzzl is dat ik nu dus op tijd ben..... Succes allemaal. En tja balen, maar je hebt maar 20% kans per maand om zwanger te worden. Weinig he. Maar ja beter iets dan niets. Sterkte allemaal! Op naar de NOD
Mus: Ps, over dat 4 uur niet plassen. Ik redde dat ook niet (na het sporten moest ik nodig) en ik had toch een smile ( op de digitale clearblue test- is LH piek) dus dat maakt niet heel erg uit! Succes ermee
Mus: Ps, over dat 4 uur niet plassen. Ik redde dat ook niet (na het sporten moest ik nodig) en ik had toch een smile ( op de digitale clearblue test- is LH piek) dus dat maakt niet heel erg uit! Succes ermee
Hallo Allemaal, Ook wij zijn inmiddels bezig met de tweede ronde, heb nu wel ovulatie testen gehaald want mijn vorige cyclus 36 en die daarvoor 28 dus hopelijk kan ik hem opsporen en op het juiste moment klussen. Succes iedereen en dan weer afwachten. Groetjes Nicole
Je moet gewoon altijd klussen als je er zin in hebt en dan vooral rond die tijd.. ik heb me voorgenomen 1 keer in de 2 dagen dus 1 dag ertussen heb ergens gelezen dat Sperma een dag nodig heeft om weer helemaal vruchtbaar te zijn enzo.. weet niet of het waar is ofzo Maar morgen is denk ik mijn onges. voorbij dus dan begint voor mij het serieus klussen weer haha! Liefs
Nou..aangezien ik dus geen 4 uur hoef te wachten (gelukkig, want ik moest me toch nodig! haha!) heb ik maar weer een test gedaan vandaag, maar nog geen smiley te zien (heb ook Clearblue digital)...hmpf.. Gelukkig klopt het dan weer wel met mijn gevoel, had namelijk al het idee dat ik nog niks voelde.. Dus morgen maar weer afwachten!
Ik heb vandaag een EI! Woehoee! Er verscheen zowaar een smiley op mijn clearblue. Dat hebben we even flink gevierd met een klussessie, haha! Zwemmen maar! Hoe gaat het met jullie? add: gelijk maar even mijn banner aangepast..
he mus wat goed! hier op de wachtbank zou deze maand niet op symptomen letten dus dat doe ik dan ook niet, wel moeilijk... ga volgende week testen zaterdag de 13e als ik nog niet ongi ben...
ik ben net ook weer ongesteld geworden maar nieuwe ronde nieuwe kansen ik hoop dat we met zijn allen snel zwanger zijn spannend hoor!
Hee Sjanienu1! Wat krijgen we nou, ben je ook al zwanger! Ik las net nog je berichtje dat de lijst van zwangeren langer moest..wat dacht je, zet mezelf er maar effe op? Gefeliciteerd!
He super weer iemand zwanger! Gefeliciteerd! Misschien kom ik er ook nog wel bij, nog geen duivels gezien... ga als ik zondag niet ongi ben testen... heb last van brandende/jeukende tepels... heel spannend...
He Spriet! Wat spannend! Ik zit zelf ook eigenlijk af te wachten tot ik kan testen. Duurt alleen nog efkes :s de eerste paar dagen na de eisprong voelde ik een hoop gerommel, maar nu eigenlijk....helemaal niks! Maar las in het topic "symptomen voor de zwangerschap" dat dat best mogelijk is, dus we houden moed! Maar goed! Hou je ons hier op de hoogte?
Ja natuurlijk zal het gelijk laten weten en hopenlijk positief natuurlijk! Ik wilde deze maand niet zo op symptomen letten maar heb nu alles anders in tegenstelling tot andere maanden, heel vaag. (of niet vaag als ik zwanger ben natuurlijk) Hoop ook voor jou dat het deze ronde raak is, zou wel leuk zijn kunnen we ook bij dezelfde maand moeders aansluiten
Ahh Spriet ik zie je banner! jammer zeg.. Hou vol meid! Je zit in ieder geval nog steeds in het juiste topic.. Ik ben nog aan het afwachten/ -tellen.. merk nog niets maar bereid me er ook maar op voor dat ik ook gewoon ongesteld zal worden. Ach jaaa....
ik heb inderdaad ook ergens gelezen dat om de dag het beste is. Hier zijn wij ook al weer druk aan het klussen
Heb de eerste voortekenen van de ongi alweer gemerkt hoor. Denk dat het nog niet zo mag zijn. Dus Spriet, we maken nog kans om in dezelfde maand moeder te worden haha! Spannend Speedy123, weer belangrijke dagen voor jou!
sorry dat ik me hier niet even heb gemeld... was een beetje teleurgesteld... maar mus jou banner jou ook over tijd? Nou hopenlijk 2009 ons babyjaar