We gaan er weer voor!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door debke83, 12 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hallo allemaal,

We hebben besloten om te gaan voor een brusje voor Damien:D
    We wilde eerst wachten tot Damien 2 jaar was, maar het kriebelt stiekem toch wel.
    Mijn man zag vooral op tegen het gericht gaan klussen...dus daar wachten we wel mee.
    Gewoon rustig aan,maar ben wel heel erg blij:Dhihi
    Spannend!!!

Liefs Debbie

2. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Spannend hoor! Hoop voor jullie dat het snel raak is en dat het klussen leuk blijft ;)

3. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    THNX!hihi hoop stiekem ook dat het snel raak is, maar we hebben de tijd!

4. Iris77

Iris77 Lid

9 aug 2008
    91
    0
    0
    he hoi,
    grappig zeg... ook wij gaan er weer voor en mijn zoontje is op dezelfde dag geboren als jou zoontje...
    Wij zijn nu al weer in ronde 4. Bij mijn zoontje was ik in ronde 1 direct zwanger... gericht klussen doen wij inmiddels dus wel weer. Mijn lief heeft er geen bezwaar tegen dat hij nu even "moet"... we maken de zwoele avonden extra zwoel....

5. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    He Iris!

Wat leuk dat onze kindjes op dezelfde datum geboren zijn:D
    Wie weet zijn we gelijk zwanger haha!
    Gericht klussen vond ik en mijn man zo vreselijk de vorige keer, dus proberen het zo lang mogelijk uit te stellen,maar tuurlijk als ik rond mijn eisprong zit dan zullen we wel klussen maar niet dan steeds om de dag enz haha was op een gegeven moment niet leuk meer;)

Heel veel succes!!!!

6. Iris77

Iris77 Lid

9 aug 2008
    91
    0
    0
    Nee klopt wel een beetje hoor... gisteren waren we beide erg moe maar ja... toch maar even voor de zekerheid. Danm is de romantiek ver te zoeken hoor. Dan gaat het puur even om de donatie hahaha...

Ach we kunnen er nog om lachen. ja het zou grappig zijn als we nu weer teglijk gaan..... We zien wel hoe alles loopt al moet ik zeggen...
    omdat ik de vorige keer direct zwanger was moet ik hier wel een beetje aan wennen hoor....

7. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Ja dat kan ik me voorstellen, bij ons heeft het 8 maanden geduurt bij Damien.
    Ik heb een hele onregelmatige cyclus dus dat is ook nog moeilijk.
    Was net bij gyn geweest voor controle, en bij de 2 de afspraak was ik gelukkig zwanger!
    Op een gegeven moment was het gewoon idd alleen maar donatie haha...vreselijk maar ja je moet er wat voor over hebben.
    Dus ik hoop nu echt gewoon spontaan zwanger te worden!:D

We houden elkaar op de hoogte:D
    Hoe is jouw cyclus? wel regelmatig?

8. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    Wij willen vanaf volgende cyclus ook gaan voor een tweede kindje. Alleen zal het dit keer wat moeilijker zijn als bij onze eerste denk ik, aangezien mijn man nu meestal de hele week weg is voor zijn werk. Ook hier dus geen druk; we zien wel :)

9. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Heel veel succes dames!

Donderdag gaat mn spiraal eruit, dan 1 maandje rust. (genezen baarmoedermond ivm ingreep) en daarna gaan we ervoor.

Hier gemerkt dat ik niet moet laten weten wanneer mn ei is en manlief gewoon moet bespringen hahaha. Voelt voor hem niet fijn als ie "moet"

10. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

11. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hier gaan we een voor een tweede - al klinkt dat alsof we er actief voor gaan, het is meer dat we iets laten :) Hier doen we ook niet aan moetjes hoor, dan maar wat langer geduld! Succes allemaal!

Dat is dus precies wat ik bedoel haha

12. Iris77

Iris77 Lid

9 aug 2008
    91
    0
    0
    Even voor de duidelijkheid hier is het ook geen moeten hoor maarja als je weet wanneer je je ei hebt doe je het toch even een keertje extra. Maar niet tegen zin in etc.

mijn cyclus is op zich redelijk regelmatig. De ene keer is het 28 dagen en de andere keer 29 maar meer schommelt het ook niet.
    Heb de banner ingesteld op 30 dagen, gewoon voor zekerheid....

Debke, ik hoop ook voor je dat het weer spontaan en snel gebeurd. Leuk om zo met elkaar te delen.
    Ik zal zo de link eens bekijken die in dat andere bericht staat.

Deel Deze Pagina