En wat zijn we blij me hem . Op woensdag 2 mei ben ik met acute zwangerschapsvergiftiging opgenomen in het ziekenhuis. Door de hoeveelheid eiwitten in mijn urine en een bloeddruk van 160/110 is er op donderdag besloten om op vrijdag 4 mei te beginnen met inleiden. Zowel op vrijdag, zaterdag als maandag heb ik gel ingebracht gekregen om alles te verweken en ontsluiting te creeren. Het waren erg vermoeiende dagen gezien de pittige weeën die ik door de gel had. Op dinsdag 8 mei zijn om 8.30 met 2,5 cm onsluiting mijn vliezen gebroken. Toen ik echter om 19.00 nog op 3 cm ontsluiting hing is er besloten een spoed keizersnede te doen en om 20.01 is onze zoon Jesse Alexander geboren. Hij woog met de geboorte 3925 gram en was 53 cm. Het is een lange weg geweest die ineens heel snel eindigde maar het was het allemaal waard . Door wat complicaties en tegenslagen zijn we afgelopen maandag pas thuisgekomen maar we maken het nu super. En nu is het tijd om echt te gaan genieten .
Gefeliciteerd! Wat een schatje en een super mooie foto! Jesse is een plaatje en je straalt zelf ook helemaal! Past ook echt bij de buikfoto's die ik de afgelopen maanden voorbij heb zien komen ^^
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Jesse. Fijn dat jullie nu thuis zijn, nu kan het echte genieten helemaal gaan beginnen!
Gefeliciteerd!!! Tis alsof ik mijn eigen verhaal lees man (30mei bevallen..)... zo frappant...! Zelfs mijn kereltje heet hetzelfde...! Jesse! Geniet lekker van je mannetje!!
gefeliciteerd met je mooie mannetje! wij zijn op 2 mei trotse ouders geworden van een Jesse hihi. mooie naam he?