Gefeliciteerd allemaal....Leuk, vind het zelf ook zo spannend. Eerste controle Vk 14-01 brrr spannend , nog heel lang wachten.
Dorianne: Gefeliciteerd!! We lopen bijna gelijk, grappig zeg!! Ook ik heb vanmorgen getest, kon niet langer wachten hahaha. Kapedi: Is dan nog een eind weg hé!!! Vind ik ook hoor! Heb de vk nog niet gebelt, ga ik denk ik volgende week doen. Succes!! Gr FemR
Ik mag pas de 29ste naar de vk. Woensdag ben ik "uitgenodigd" bij HA, voor wat extra info... ben benieuwd. Ondertussen krijg ik net een verschrikkelijke opvlieger en misselijkheidsvlaag... bleh... maar ooh wat ben ik blij! Hoera! We krijgen allemaal een baby!
Hahaha, idd, HOERA Ben nog wel een beetje voorzichtig blij hoor, vorige maand een mk gehad. Maar toen kon ik niet blij zijn, had een heel vreemd voorgevoel en dat gevoel klopte blijkbaar. Nu voelt het heel anders, het voelt GOED
@Fem R: leuk dat we gelijk lopen. Heb je al last van kwaaltjes? Hier stikt het ervan! Ik ga dadelijk naar de huisarts voor de bevestiging, ik hoop daar gelijk meer info te krijgen... Hoop dat ik snel bij de verloskundige terecht kan, hoe sneller hoe beter? vindt je het ook zo spannend? Ik heb een zeer slapeloze nacht gehad! Verder hopen dat alles blijft zitten... alle andere zwangeren gefileiciteerd en die niet zwanger zijn suc6 in de volgende ronde. groetjes Dorianne
vanmorgen bij de huisarts geweest en zoals jullie kunnen zien is mijn banner aangepast. Ik ben al 5 weken en 3 dagen zwanger! groetjes Dorianne
Dorianne: Jeetje, 2 weken erbij!! Dat wil ik ook wel hahaha. Goed zeg!! Hoe was het bij je ha? En heb je de vk al gebelt? Ik ga denk ik maandag de vk bellen. Dan ben ik ruim 4 weken, hier horen ze het altijd graag vroeg, vinden ze fijn mbt de planning. Hier zijn de kwaaltjes beperkt tot het trek hebben in koffie (wat ik normaal weinig drink) en zere boobs. Verder valt het nog mee. De vermoeidheid zal nog wel toe gaan slaan, had ik bij de vorige kiddo's ook, dus daar wacht ik nog ff op hahahaha. Ik hoop ook dat het goed blijft zitten! Krissie: Thanks! Jij ook gefeliciteerd!!
Halllooo hier Alle mensen die positieve testen hebben vandaag en gister Allemaal proficiatttttt En mensen die nog niets hebben heel veel succes nog me duimen blijven voor jullie draaien. Hopen op mee goede testen. Ik zelf ben ook bij HA geweest die gooide er bij mij ook een week op uiteindelijk zei ik zelf huh hoe kan het op mijn berekening een week minder zijn??? Hij opnieuwe gekeken en die van mij was idd goed. Morgen Vk bellen en dan kijken wanneer we mogen komen. Hier willen ze ook het liefst dat je belt na je positieve test haha.
dames allemaal gefeliciteerd! ik ben ook zwanger en wil het wel van de daken schreeuwen maar mijn gevoel zegt dat ik het toch nog even in moet houden. morgen voor 1ste keer naar vk, geen idee hoe ver ik al ben dus heel spannend. wij weten het nu precies een week en ooooo ik vind het stiekem dood eng maar heb wel een goed gevoel als mijn beebje dat nou ook heeft zijn we gelukkig succes allemaal
Iltje: Gefeliciteerd!! Spannend hé!! Het verschilt hé bij vkpraktijk wanneer je belt. Ik vond het erg vroeg om zo vroeg al te bellen, maar ja... als zij er blij mee zijn hahaha. Snap het ook wel hoor, als ik nu bel, plannen ze voor over een maand een afspraak. Dus ik kan nu al uitrekenen dat ik 2de week januari aan de beurt ben Bernadette: Jij ook gefeli!! Spannend allemaal hé! Succes morgen bij de vk!! Als je een termijn weet kun je ook een banner maken, leuk!!! Groetjes!!!
@FemR : De huisarts telt vanaf de eerste dag van je eerste menstruatie. IK ben onregelmatig en ben van mijn langste cyclus uitgegaan maar dat was dus niet zo. Ik moest gelijk de VK bellen, dit ook gedaan. Ik krijg 23 december al mijn intakegesprek en gaan ze al een echo maken. Rond de 10/12 weken krijg ik dan een echo voor het echt! De intake doen ze zodat je vragen kan stellen en je alvast voor kan bereiden. wanneer gaan jullie het de familie/vrienden vertellen? Ik vindt het allemaal zo spannend, is nog allemaal nieuw want het is ons eerste kindje... Aldus de huisarts hebben we het snel gefikst in 4 rondes! @ bernadette : gefeliciteerd en geniet ervan. groetjes Dorianne
Gefeliciteerd!! Ik ken het gevoel. Weet ook net dat ik zwanger ben. Het liefste wil je het al vertellen maar je weet dat het nog te vroeg is. Fijn dat het hier wel kan!!