Dorianne: Wat kun je lekker snel terecht bij je vk, lijkt me heerlijk!! Ik ga maandag bellen, kijken wanneer ze een plekkie hebben! En wat lekker dat je cyclus korter was deze keer!! De ha heeft gelijk hoor, snel gedaan in 4 rondes. Als je sommige meiden hier op het forum ziet, is het niet zo vanzelf sprekend dat het snel gaat. Ik heb ook enorm mazzel, ben erg vruchtbaar en een man met goed zaad Toen we voor de 4de gingen was het de eerste ronde raak, dat werd helaas en mk. En nu na de mk, de eerste ronde alweer zwanger. Dus het is ongelofelijk! En wanneer we het gaan vertellen.... pfoehhhh ik denk met kerst aan de opa's en oma's, dan ben ik 6.5 week, is nog wel heel vroeg hoor. Ik wil het voor onze 2 kinderen nog even geheim. De oudste wordt met kerst 8 en de jongste is 5. Ik wil wachten tot ze wat kunnen zien en het "echt" wordt. En 9 mnd duurt zo lang voor ze, dat wil ik ze niet aan doen hahaha. Dus ik denk dat ik het hen pas rond een week of 12/14/16 vertel. We zien het wel Schrisje: gefeliciteerd!
Idd ik moet morgen weer bellen naar verloskundige. Misschien ook al volgenden week terecht. En schijnbaar ook al snel een echo schijnbaar dus langer zwanger dan we denken. En omdat er nog al erfelijk dingen in de famillies zitten.
Hai Iltje, Ik ben benieuwd wanneer je terecht kan! De vk zei vorige keer bij mijn miskraam dat ik ws eerder voor een echo mag dan dat gebruikelijk is. Dus ben benieuwd. Zou lekker zijn voor jou als je al verder bent Spannend met erfelijke dingen in de fam. Hebben wij ook, dus worden ook extra gecontroleerd. Succes! Gr FemR
Ja nou ik ben ook benieuwd wanneer ik dan terecht kan komen. En ja idd zou vaker gecontroleerd kunnen worden. Zij mij HA ook al dat ik daar wel rekening mee moest houden dus ik zei al oooo heel niet erg hoor. Zolang het allemaal maar goed is zei ik.
ik mag dus zie banner in januari vlak achter elkaar naar verloskundige en echo laten maken. Nu was echo nog niet echt nodig zeiden ze want was nu toch ong niet veel te zien. Maar hier om de hoek zit de zaak waar ik heen hoef als ik bijvoorbeeld meer wil dan toegestaan tegen de kosten van 25 euro Dus als ik te lang moet wachten voor mij gevoel voor echo dan ga ik tussen door lekker zelf nog langs haha
Spannend Iltje. Lekker dat een echocentrum om te hoek zit! Is niet duur 25 euro! Hier in de buurt hebben we dat niet helaas. Ik ga maandag bellen, ben benieuwd wanneer ik mag!! Grtz FemR
hoi femr. Ja kan er zo lopends naartoe en het is idd niet duur. Maar dan doen ze het wel als ze echt een gaatje open hebben hoor en je heb dan wel eerder kans dat het afgebeld word omdat er toch iemand voorrang heeft. Maar dat geeft dan niet haha. Ik ga nu heerlijk me bedje opzoeken ben ontzettend moe truste voor straks. en idd hopen dat je dan ook lekker snel mag komen.