Ook in ben in oktober uitgerekend. Heb net vanochtend de tweede test gedaan. De eerste anderhalve week geleden was negatief (halverwege de dag en tevee gedronken). Vanochtend was het dan eindelijk zo ver. Twee weken overtijd en de test gaf 1 woordje aan. Ik kan het nog niet geloven. Zit op mijn werk maar er komt niets uit mijn handene. Ben blij dat ik maar tot half 1 hoef te werken. Dat wordt genieten de komende maanden. Vooralsnog wel een beetje misselijk maar niet overdreven. Weet nu tenminste waar het door komt. Dat is ook wel een fijn gevoel. Ook hoef ik niet meer 8 keer per dag naar het toilet te rennen omdat ik denk dat ik ongi word. De beetje zeurende pijntjes horen er gewoon bij. Heel veel succes tijdens je zwangerschap en we houden elkaar op de hoogte.
Ik had je al op het Oktobermama's forum gefeliciteerd, maar doe dat ook nog even hier. Van Harte, meid. Ik ben heel blij voor je. Ik weet hoe onwerkelijk het is. Dat is het voor mij ook nog. Maar ga maar lekker van het nieuws genieten. Groetjes, Marianne
Gefeliciteerd iedereen die ook zwanger is! Ik heb vanmorgen een test gedaan en blijk ook zwanger te zijn! We zijn echt dolblij dat het al zo snel raak is. We hadden verwacht dat het nog wel even zou duren na de pil, maar dit is echt super! Ik vind het allemaal erg spannend en sta vandaag nog een beetje te trillen op mijn benen, maar ik vind het echt super! Nogmaals gefeliciteerd oktober mama's! Liefs, Laura
Dank jullie wel! alle andere zwangere dame's ook nog gefeli! Ik ga zo opnieuw ff een test doen, 2 be sure
vandaag is er iemand van moeders voor moeders bij me geweest en zij zei dat mijn hcg gehalte hoger is dan normaal, meestal kunnen ze pas na 6 weken het hcg gehalte zien wat zij nodig hebben, maar bij mij was de streep al feller dat de controle streep en dus al een hoog hcg gehalte in week 5, heeft iemand hier ervaring mee, misschien dat ik toch iets verder ben dan ik eigenlijk denk....hopelijk kunnen jullie helpen.. omdat we allemaal wel zo'n beetje gelijk lopen hier...
Nou ik heb vandaag contact gehad met de vk, en die zei omdat ik al duidelijk teste op mijn Nod ik ook misschien iets verder was. Maar dit kunnen ze pas bepalen met de 1e echo. Dus voor mij word het afwachten, maar ach ik geniet en wacht
Dit is een felicitatie topic he meiden, dus sluit je aan bij de oktober mama;s onder bevallingslijstforum! groetjes
Allemaal gefeliciteerd hier! Als alles goed gaat dan word ik in oktober ook mama! Ben uitgerekend op 25 oktober! Gaan spannende tijden worden...