Lego Friends

Discussie in 'De lounge' gestart door mama van 2 meiden, 22 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Iemand ervaring met Lego Friends?

Intertoys speelgoed Lego Friends

Ik wil dit evt voor de verjaardag van n nichtje kopen (die wordt 5) en misschien op termijn voor m'n dochter. Ik denk dat de meiden t superleuk zullen vinden, maar ik vind t wel erg 'zoet'. Graag hoor ik ervaringen / meningen. ;)

2. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    mijn nichtje van 6 is er stapeldol op!

3. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    oooooh dat ziet er leuk uit zeg!
    Helaas moeten wij het hier nog doen met hello kitty duplo maar nog een paar jaartjes en dan komt het hier ook denk ik! :D

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hier staat al heel wat op de speelzolder. Ontzettend leuk en er wordt veel mee gespeeld door alle drie de kids.

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Wij wisten dat deze lijn eraan zat te komen en zodoende heeft mijn stiefdochter flink gespaard, zodat ze in maart direct een hele zooi kon kopen.
    En het is echt de moeite waard! Stiefdochter is 11 en hier helemaal weg van, evenals mijn dochter van 3,5 die nu al de hele tijd roept dat ze Olivia's huis voor haar verjaardag krijgt, (poster hangt al op haar kamer :D).
    Superleuk spul en juist veel minder zoet dan de oude meidenlijn 'belville'. Van Belville heeft mijn stiefdochter ook wel een paar dingen, maar die waren half zo leuk niet als deze lijn. Zitten ontzettend leuke details bij: de poppetjes hebben bijvoorbeeld een gaatje bovenop het hoofd, waar kroontjes, doktersmutsjes, enz enz in gestoken kunnen worden. Net als bij de gewone lego-poppetjes kunnen de poppetjes uit elkaar en kunnen de onderdelen weer los gecombineerd worden: benen, bovenlijf, hoofd en haar.
    Lego heeft er lang over gedaan om echt wat leuks te bedenken voor meiden, maar nu ze dat dan gedaan hebben, moet ik zeggen dat dat echt echt echt heeeeeeel erg goed geslaagd is! :)

Nog even een tip, weet niet of je in de buurt woont, maar hier kun je lego (en eea aan ander speelgoed), veel goedkoper krijgen: 2T-Toys voor goedkoop LEGO, PLAYMOBIL, NERF, Steps en meer......

6. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Onze kids hebben ook verschillende dingen ervan en vinden het geweldig!

7. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Mijn dochter vindt het erg leuk, maar is ook dol op gewone lego. Helaas is daar weinig roze te vinden en vaak is het erg jongensachtig. We zijn blij met deze nieuwe lego lijn.

8. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.250
    1.009
    113
    Zuid-Holland
    kan niet wachten tot mn oudste ook weer jarig is :) tis erg leuk om te zien!! erg leuke aanvulling op de bestaande lego collectie

Deel Deze Pagina