HOERA! Tara is geboren!

Discussie in 'Geboren' gestart door Sylvia29, 24 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ahhhh wat een klein poppetje :D
    Gefeliciteerd en geniet ervan :)

2. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Dank dank dank :D
    Naztuurlijk vinden wij haar heeeeeeel erg mooi, maar het is leuk als andere dat ook vinden.

Voor mijn doen lang niet hier geweest, maar pfoe hey wat krijg je veel nieuwe dingen voor je kiezen met een baby.
    Gisteren en vandaag heel veel geleert van de kraamhulp, was een hele fijne vrouw, morgen krijgen we een ander, wel jammer maar ja, je kan die meid niet door laten werken he :D

Was echt tof, je hoort en leest weleens enge verhalen over horrorkraamhulpen (en misschien krijgen we die morgen wel ;)) maar het begin was iig top en Tara doet het goed.

3. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Wat fijn dat het goed gaat met Tara :) Hopelijk morgen ook een fijne andere kraamhulp!

(nog wel je banner even aanpassen hoor ;) )

4. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Ok...banner aanpassen...hoe? :)

De andere kraamhulp is iets strenger, maar aan de andere kant kreeg ze me wel mijn bed in.
    Hoe???
    Door Tara te ontvoeren toen ik even niet keek en boven in de wieg neer te leggen :D
    Goh...wat was ik opeens snel boven (tsja dan is op bed gaan liggen ook nog maar een klein stapje he) ;)

Dus we hebben het erg getroffen.

Ow ow en foto :$

5. Alita

Alita Niet meer actief

aah wat een schatje!!

Meid neem je rust!! Had ik ook niet gedaan en nu de tweede keer ga ik heerlijk in mijn nest liggen de hele dag!!
    Ja banner moet je even bij de banners een babybanner uitzoeken en bij je handtekening plakken!!

Geniet van je kraamtijd!!

6. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    gefeliciteerd wat een mooierd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

gefeliciteerd! geniet er lekker van

8. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0

Pffff nou het is gelukt met de banner hoor hahaha, wat een gedoe :D

Ik probeer wel mijn rust te nemen, en voor mijn doen gedraag ik me byzonder netjes, maar echt aan liggen is gewoon erg moeilijk, wil natuurlijk ook alles zien en mee maken.
    Maar op de bank liggen mag nu ook, zolang het maar niets doen is, dus dat is wel fijn want dan kan ik er toch bij zijn.

9. Alita

Alita Niet meer actief

haha gelukkig!!
    Ja ik lag ook gewoon op de bank hoor....maar ik ga nu "proberen" meer te rusten hahahaha;)

10. NoessePoes

NoessePoes Actief lid

8 mrt 2010
    430
    0
    0
    SYLVIA!!!! Super meid!!! van Harte gefelicteerd met jullie mooie meid!! wat een schatje!! Tara leuke naam!!:D
    Ik dacht ik ga eens even kijken hoe het met jou gaat en nu zie ik dat je al bevallen bent!! echt geweldig lekker van genieten hoor en idd die kleine nooit meer los laten!!!:D

11. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Noessepoes! Hier ook nieuwsgierigheid naar jou hihi, waar kan ik jouw verhaal vinden?
    Enne...zit daar ook een foto bij? :D

Deel Deze Pagina