Weten jullie nog een plek waar ik die kan vinden? We zijn net de stad in geweest, maar het is echt drama. Wel hebben wel warme gevoerde laarzen meegenomen, maar die zijn 149 euro.. Dus hoop eigenlijk (online ofzo) nog iets goedkopers te vinden zodat we ze kunnen ruilen.
Hier hetzelfde probleem. Nergens meer te vinden. Volgend jaar maar zorgen dat je ze op tijd in huis hebt.
Bij ons gister nog gekocht bij zo'n "goedkope"schoenenzaak....top shoes! Zijn degelijke dingen en je voeten worden iig niet koud en nat. Voor mannen,vrouwen en kinderen had ze er heeeel veel staan!
Vanaf vandaag bij de Aldi voor 19,99. Stevige waterdichte snowboots met flexibele loopzool van thermoplastische rubber. Bovendeel behandeld met Teflon. Warm gevoerd. Maten: 37 t/m 46.
Het is uiteindelijk neckerman geworden! Ik heb ze iig besteld, nu nog hopen dat ze hem een beetje zitten. Die van de Aldi had ik ook in gedachten Adi, alleen is m'n vriend ook nog eens kieskeurig en vond ie die niet mooi genoeg
Geen Welkoop winkel in de buurt toevallig? Daar is zeker voor de mannen nog wel keus. Hier tenminste. Succes!