Hallo meiden, Wij zijn nu 16 maanden bezig met proberen zwanger worden. Tot nu toe helaas nog geen resultaat. Ik ben er even een tijdje tussen uit geweest vanwege faillissement zowel bij mijn werk als bij mijn vriends werk. We hadden gelukkig beide vrij snel weer een nieuwe baan, maar wilde eerst weer wat meer zekerheid hebben. We zouden eigenlijk in febr weer voor het echie gaan, maar kunnen beide niet wachten. We hebben in de tussentijd niet meer aan anticonceptie gedaan, dus het maakt eigenlijk niet echt uit of we nu weer beginnen of wachten tot febr. In elk geval gaan we er weer voor en hopen dat het nu toch wel snel raak zal zijn. Voor alle meiden natuurlijk ook heel veel suc6 Liefs Kweb PS er staat nog wel een linkje van FF maar ik ben even niet meer aan het tempen.
Hey Emma, Dank je. 16 maanden is idd een tijd, maar 22 maanden is nog langer.....Het zaad van vriendlief is al getest en dat is goed. Ben ook al bij de fertiliteitsarts geweest maar toen waren we 10 maanden bezig. Inwendige echo gehad en alles zag er verder goed uit. We moesten toen nog wel 2 maanden zelf proberen en mochten toen terug komen, maarja, toen werd er roet in het eten gegooid met die faillissementen. Nu eerst maar weer zelf proberen en als het "te lang" gaat duren, gaan we weer een vervolgafspraak maken..... Jij ook veel suc6
Thx meiden en natuurlijk hoop ik voor jullie hetzelfde. Want eerlijk is eerlijk, als je stopt met de pil of andere anticonceptie wil je het liefst dat het gelijk raak is. En wat ik heel erg had is "het gebeurt altijd bij een ander maar nooit bij mij" (het niet snel zwanger zijn)
Hey lieve Loe...bij jullie ook nog steeds niet raak...jammer zeg. Zo af en toe kwam ik even kijken in het tempforum...gewoon om te zien hoeveel bekende...Ik kom snel weer meekletsen...Ga nog even niet tempen, maar kom wel weer mee kletsen... Tot snel lieve loedinnetje xx
Hey Kweb, welkom terug meis, ik herken het zo erg, waarom bij anderen wel en bij mij niet....wordt alleen maar erger. Ik hoop dat je de vervolgafspraak niet nodig hebt en snel een wondertje in je buik hebt.