Zat te twijfelen of ik hier al moest posten of niet vanwege verleden, maar ik heb het al bij de a.s juli mama`s al verteld. ik ben nu 4 wkn zwanger na 18 mk`s en had van de week al poss. getest en gister was de test de test weer na 1 sec al vet poss! veel angst maar goede hoop....
Jemig Peetje, ik dacht dat je ronde 18 bedoelde in je onderschrift, maar 18 mk's.....dat is even slikken! Ik hoop heel erg voor je dat deze pruts je wel gegund is! Sterkte meid!
Van harte gefeliciteerd meis. Mijn duimen draaien voor je dat het dit keer wel goed mag gaan! Liefs, mussie
He ik zie het nu hier pas. Maar ik had je al gesproken he. Mijn duimen draaien op volle toeren, maar dit is net zo'n kindje als je schatje wat je hebt rondlopen." Ik heb al een stemmetje gehoord : "Ik ben heel sterk en heb 2 hele sterke armpjes waar ik aan kan blijven hangen." Hoorde jij het ook?
jeeetje peeetje gefeliciteerd. kan me goed voorstellen dat je na 18 ! mk,s erg onzeker bent maar probeer er toch van te genieten. veel liefs irisje