Na 2 miskramen nu een positieve zwangerschapstest! Doodeng!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Talitha15, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Talitha15

Talitha15 Actief lid

2 mei 2007
    238
    0
    0
    Ik heb een gezonde meid van 4 jaar. Vorig jaar met 5 en 11 weken een miskraam gehad en nu had ik gisteren een heeeeeeel licht streepje en vandaag een hele duidelijke! Ik weet niet wanneer mijn NOD is, want ik heb de laatste 3 maanden een erg onregelmatige cyclus, 28, 26 en 24 gehad. Dus ergens deze week is mijn NOD. Ik weet dat het deze week sowieso nog mis kan lopen, maar ik vind het sowieso doodeng! Naturlijk ben ik blij, maar ik geloof dat in ieder geval de eerste maanden moeilijk gaan worden. Ik hoop dat ik gauw kan genieten. Als vanavond de CB met indicator ook zwanger aangeeft, dan ga ik morgen de Gyneacoloog bellen, want die moest ik bellen zodra ik wist dat ik zwanger was en dan krijg ik Utrogestan. Wie heeft hetzelfde meegemaakt? Ik heb echt ff steun nodig!

2. BlauweLucht

18 mrt 2009
    82
    0
    0
    Hoi, gefeliciteerd met je streepje! ;)
    wat onwijs spannend he.
    Ik heb, na een gezonde zoon, ook 2 miskramen gehad. 6 weken en 11 weken. Toen weer zwanger van een heerlijk gezonde dochter. ik vond het wel erg zwaar hoor, die eerste maanden. en de zorgen bleven eigenlijk de hele zwangerschap. Na mn dochter nog een keer een miskraam met 5 weken. En nu alweer 35 weken zwanger van een zoontje, die, volgens de echo's tenminste, mollig en gezond is.
    Ik wens jou heel veel sterkte en hoop dat dit een gezonde zwangerschap voor je wordt! Als je eens een miskraam hebt gehad, blijft elke volgende zwangerschap spannend en zorgelijk. Maar het is dus absoluut mogelijk dat je na 2 miskramen weer een mooi gezond kindje krijgt. Sterkte!

3. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    hoi hoi ,

ik snap heel goed dat je bang bent , ik heb zelf ook 2 miskramen gehad en ben nu weer zwanger inmiddels al 8 weken .
    bij 4 weken en een paar dagen heb ik bloed verlies gehad en het gevoel gehad dat het fout was, voor mijn was het boek al gesloten....

ondanks dat heb ik afgelopen dinsdag toch een super goede echo gehad het kindje was goed op termijn en het hartje klopte .
    wat ik je hier mee probeer te vertellen is probeer wel te blijven genieten want je gevoel zegt niet altijd wat.

ik ben nu al een stuk zekerder ondanks de schrik er nog goed in zit , maar elke dag denk ik er groeit op dit moment een klein mensje onder mijn hart en die verdient alle liefde , en liefde kan ik alleen geven als ik mijn angst los laat!

succes met je zwangerschap ...

4. Talitha15

Talitha15 Actief lid

2 mei 2007
    238
    0
    0
    Dankjulliewel meiden! Dat geeft de burger moed!!! Ik hoop echt dat het deze keer goed mag gaan! Jullie ook succes!

5. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Gefeliciteerd meid! Je had ook gereageerd op mijn topic.. Vind het zo spannend, had het helemaal niet verwacht deze ronde. Ik duim ook voor je dat het allemaal goed zal gaan!

6. Talitha15

Talitha15 Actief lid

2 mei 2007
    238
    0
    0
    Ja, pffff... spannend hoor! En ik weet deze maand echt niet wanneer mijn NOD is, in ieder geval deze week! Dus ik kan nog ruim voor NOD zitten! Ik heb ook buikpijn, een soort opgeblazen gevoel, dus ik hoop niet dat dat mijn aankomende menstruatie is!

7. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Gefeliciteerd!

8. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    He Talitha!

Wij hebben al eens eerder met elkaar gekletst in een topic en vond het toen zo erg voor jullie dat het mis ging!
    Ga nu keihard voor jullie duimen dat dit wondertje bij jullie blijft!

Liefs Char

9. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Hoe is het nu Talitha? Ik ben ook met Utrogestan begonnen, tot nu toe gaat t goed..

Deel Deze Pagina