Hallo, Afgelopen week meting laten doen. Plooi zag er goed uit, volgens onderzoek. 1, 47 mm, maar nu lees ik op internet toch veel lagere uitslagen. Ik ben begin nu toch wel wat zorgen te maken. Zullen ook wel de hormonen zijn. Hadden jullie daar ook last van en hoe lang duurde het voordat jullie de uitslag van het bloed er ook bij hadden? Groeten, Maayke
Bedankt, toch nog even geduld hebben. Hoeveel cm was jou plooi en je uiteindelijke kans? Groetjes Maayke
De plooi was zo klein, onmeetbaar, noemde ze het. En de uitslag was dan ook zeer goed 1:100.000. Tuurlijk is het maar een kansberekening, maar toch wel een fijn gevoel. Laat je de uitslag hier ook achter?
ja, ik laat mijn uitslag ook hier achter. Maar bij ons was het wel meetbaar, 1,47 mm. En mijn leeftijd is iets ouder. Zat bij jou ook het bloed erbij bij 1:100.000?
Ik kreeg meteen na de NT-meting de uitslag van de gyn die de echo deed. Ik had kans van 1 op 11.000.. gebaseerd op mijn leeftijd, nekplooi (1,3 mm volgens mij) en 2 dingen uit mijn bloed. Verder niets van mijn mannetje of roken ofzo...
Hoi Mijn uitslag is binnen, kans van 1 op 2000. Volgens verloskundige goed, maar ik had op een andere uitslag gehoopt, vind deze voor mij n leeftijd nog best wel hoog, maar ja kom niet voor aanvullend onderzoek in aanmerking.