hoera ,weten wat het wordt

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door arianeke, 6 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. arianeke

arianeke Lid

1 okt 2005
    68
    0
    0
    huismoeder
    denderleeuw
    een goedemorgen allemaal ,een tijdje geleden kon ikjullie melden dat ik terug zwanger van mijn 5kindje wel sinds gisteren weten we dat het een meisje wordt ,en dat maakt mij super blij ook al bleefhet gelijk wat het het ging worden maar alleen het feit dat ik terug de juiste voorgevoel had maakt me superblij.Dus dames of heren hetgeen ik wil zeggen is ,geloof u voorgevoel

2. didi1988

didi1988 Actief lid

23 feb 2007
    369
    1
    0
    Gefeliciteerd,

ik hoop dat ons voorgevoel ook klopt ;)

Fijne zwangerschap :)

Groetjes

3. bahar23

bahar23 Actief lid

30 aug 2008
    152
    0
    0
    terneuzen
    hallo allemaal.,

ik ben nu 9 weken zwanger en ben er ook over benieuwd wat het is..Vanaf welke week kunnen ze het zien weten jullie daar meer over?Ik ben afgelopen week voor mijn eerste echo al geweest en het was echt super om het te zien...dan besef je pas echt dat je iets levends in je hebt..maar ik zou ook graag dus het geslacht willen weten..Ik ga met 12 weken weer voor een echo zou het dan duidelijk zijn?

4. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    NOGMAALS GEFELICITEERD!

5. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Leuk dat jullie nu weten wat het wordt. Wij hopen dat op 30 september te kunnen ontdekken tijdens de 20-weken echo.

P.S. Heb je berichtje verplaatst naar Zwangerschap, want het onderdeel Ik ben zwanger is alleen om van de daken te schreeuwen dat je zwanger bent en door iedereen gefeliciteerd te worden. Alle overige vragen en mededelingen kun je in de daarvoor bestemde onderdelen kwijt.

Groetjes, Wendy
    Moderator

6. meeuw

meeuw Lid

19 aug 2008
    97
    0
    0
    Wauw, de 5de al, gefeliciteerd.....met je dochtertje

7. Missmaria

Missmaria Actief lid

29 aug 2007
    225
    4
    18
    eej..

wij weten ook sinds gister da we een zoontj krijgen.. en we zijn daar super blij mee...
    natuurlijk gaat het allereerst om de gezondheid, maar stiekem had ik togh gehoopt op ons eerste kindje een jongetje :D

wij zijn er met de 20 weken echt laat maar zegge 99% achtergekomen..
    maar aangezien ik voor controle vaker een echo krijg, wisten we het ook al met 18 weken...

liiefs

ps... en trouwens.. ik zei vanaf het begin ook al dat het een jongetje was... dus mijn moederinstinct begint nu al :) :p

8. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Gefeliciteerd!

Ik denk dat we nu een meisje krijgen!
    Bij de eerste was het een verrassing en dacht ik een jongen..Het was toch een meid!
    Bij de tweede hoopte ik een jongen en hebben we een 20 weken echo gehad en was het idd en jongen!
    En nu denk ik een meisje, al maakt het me niks uit!
    We zullen zien later met de 20 weken echo!
    Liefs Eefje

Deel Deze Pagina