Mensen die tegen ons zeiden, van je moet er niet zoveel mee bezig zijn, daar kon ik zo boos op worden. Je moet op vakantie gaan, hond kopen, meer hobby's zoeken blablabla Wij zijn twee jaar bezig geweest, eerst zelf en later met clomid en alle 6 IUI behandelingen. We staanz zelfs op de wachtlijst voor IVF in Nijmegen. Eind maart hadden we onze laatste IUI en deze was niet gelukt. Mijn vriend stelde voor om een pauze in te lassen (tot september) en ik was eerst behoorlijk sceptisch en ongelukkig door die beslissing. Daarna heb ik mij eroverheen gezet en ben me gaan richten op wielrennen (mijn hobby). Afgelopen zaterdag ben ik erachter gekomen zwanger ben. Het kan dus toch!!! Nu ben ik zelf zo'n verhaal.... waar ik nooit in geloofde. Ik ben intens gelukkig maar ook nog een beetje bang! Liefs Monique
geweldig gefeliciteerd Mijn ouders hebben vrienden die 2 kindjes geadopteerd hebben omdat ze never nooit op welke manier dan ook een eigen kindje konden krijgen , 4 weken nadat het jongste kindje bij hun kwam wonen was de vrouw zwanger van hun eigen kindje
Ik geloof er dus wel in dat je er niet al teveel mee bezig moet zijn... Ik was er ook teveel mee bezig de 1ste keer en raakte maar niet zwanger. Op een gegeven moment liet ik t idee los en maakte mezelf wijs: t is niet weggelegd voor mij mama te worden en ging andere dingen doen en denken en 6mnd later zwanger ! Maaaar, idd er zijn meiden waarbij t zowiezo niet lukt of moeilijk gaat..of jeer nou wel of niet teveel mee bezig bent. Ik zeg iig van harte gefeliciteerd en geniet ervan meid! Wat super voor jullie zeg zo spontaan
Wat super, van harte! Bijzonder dat het wel lukte toen het wat meer op de achtergrond raakte, zou het dan toch...? Geniet er van!
En ik ga je gewoon van harte feliciteren, wat heerlijk meid! Onzekere tijden ja, maar probeer van alle momenten ook te genieten. Je bent zwanger! Veel geluk!
Gefeliciteerd!!!! Ik werd ook altijd boos op die mensen die dat riepen van gewoon even niet mee bezig zijn maar nu ben ik zelf 2 x toe in een pauze zwanger geworden,al vind ik het nog wel erg gemakkelijk gezegt om er even niet mee bezig te zijn
Gefeliciteerd. En nu hopen dat het een plakbeebje is en vooral genieten! Moet je toch een goed gevoel geven dat het eindelijk gelukt is.
Proficiat! Ik geloof daar ook in, wij zijn een jaar bezig geweest en het lukt niet, zat elke dag op deze pagina, en dan losgelaten en na drie maand zwanger