Vanmiddag trok ze zich op aan de bank en ging ineens staan. Ben helemaal trots Dat moest ik even met jullie delen hoor!
hey, wat leuk, dit kan mijn mannetje al vanaf zijn 7,5 maand, heb een foto in het fotoalbum op de site staan.
Wat goed! Wat kan je dan trots zijn he! Ziet er ook meteen heel anders uit! Nu komt het echte troosten, als ze valt . Eva trok zich voor het eerst op tot staan in de box, met 7 maanden. En met bijna 8 maanden overal en loopt ze ook overal langs. Bij het kdv zeiden ze al, wat wordt ze opeens groot!
Nou toevallig vanmiddag dus 1 keer. Rest van de avond heeft ze het niet meer gedaan haha. Komt wel weer denk ik.
Leuk Enne, is meestal zo, zo doen ze dingen voor het eerst, dan een paar dagen niet en dan ineens volop Ziet ze meteen heel anders uit hé?
leuk he...bridgett deed zich wel optrekken op dr knietjes langs dingen..en een mnd geleden deed ze zich wel op het aankleedkussen aan mij optrekken zodat ze ging staan. en een week geleden ging ze zelf tegen de bank staan.van dr knietjes ineens op dr benen.... dan zit je echt helemaal te glunderen....
Mijn Eva ligt nog lekker lui te wezen, niet staan, niet zitten, niet kruipen, niet tijgeren, lekker niks! Maar...met rollen kom je ook best ver, vindt zij
leuk he! Haal even vallen en stotengel in huis haha. Toen JEsse net kon staan viel hij regelmatig een buil.. nu snapt ie hoe hij van staan weer naar zit moet enzo hihi
groot gelijk dat je trots ben mijn mannetje kon staan met 6 maanden maar liep pas met 13/14 maanden, toch was ik ook apetrots toen hij zijn eerste stapjes los zette
Jeetje, dat is snel! Mijn dochter probeert wel te kruipen, maar kan alleen achteruit. Zitten of staan is er echt nog niet bij!