Hallo allemaal! ook ik ben hier nieuw op de site ik ben dina van bijna 27.. we zijn vorig jaar juni met de prikpil gestopt en dit jaar januari voor t eerst weer ongesteld geworden. hihi nog nooit ben ik zo blij geweest met mn menstruatie sinds die tijd zijn we flink aan t klussen, maar helaas nog zonder resultaat! ik hoop dat ook ik snel n positief berichtje kan plaatsen op t forum! tot die tijd blijf k hopen! en er misschien te veel mee bezig zijn Ik weet dat de tijd dat we er mee bezig zijn net zo heel erg lang is, maar voor mijn gevoel is dit wel zo... helemaal als bijna iedereen om je heen zwanger is of net een kindje heeft gekregen... soms best frustrerend! op verjaardagen zijn de baby's het gesprek...en het eindigt altijd met dezelfde vraag... en?? hoe staat het bij jullie ervoor? soms wordt k er gestoord van! maar goed.. sorry voor de lange 'intro'! moest t ook gelijk maar even kwijt groetjes dina
hoi dina, welkom. ik begrijp je gevoel helemaal... als je iets wilt en het duurt wat lang dan lijkt het een eeuwigheid, en om je heen zie je opeens niets anders meer! ik hoop dat je snel een mooie test mag hebben.
Hoi dina Probeer ook van deze tijd te genieten, dit is toch al bijzonder genoeg, dat je je liefde hebt gevonden en nu met de pil bent gestopt omdat jullie voor een kindje gaan wauw! Dit moet ook gewoon een super leuke tijd zijn... En het komt vanzelf allemaal goed! Geniet!!