Ovulatietest heel positief..man onverwacht op reis :shock:

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door senseemillia, 9 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

    senseemillia VIP lid

    20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Dag allemaal,

    Heb gisteren een ovulatietest gedaan (voor de eerste keer). Na een paar minuten zag ik dat het ' goede ' streepje echt mega blauw was. Wil er ook niet teveel druk opleggen dus had voor vanavond een romantisch avondje gepland.... Alhoewel het er al wel aan zat te komen dat mijn man voor zijn werk naar het buitenland moest, viel het toch behoorlijk vies tegen dat ik vanochtend hoorde dat hij vanmiddag al vertrok en morgenavond pas weer thuis is....Arggghhhhhhhhhhhhh. :x

    Wat doen jullie als je een positieve ov.test hebt....gelijk er bovenop springen? Of wat meer tijd ervoor nemen.

    Thanks....
    Linda
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Gelijk er boven op springen is ook zo wat hihihihih nee. het is wel de bedoeling dat je vrijt op de dag dat de test positief is, dan ben je namelijk het vruchtbaarst.

    Groetjes
     
  3. senseemillia

    senseemillia VIP lid

    20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ah ok... :cry:
    In die gebruiksaanwijzing stond alleen binnen 48 uur. Vond dat al zo klinisch klinken..... Gemiste kans waarschijnlijk.
    Op naar ronde 6..
     
  4. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja 24 tot 48 uur heb je kans op een eisprong. dat is als je het begin van de LH piek te pakken hebt. 24 to 48 uur voor je eisprong ben je het vruchtbaarst.
    Als ik het goed begrijp heb je gister niet gevreeen maar wel posi getest? en vandaag kon het al niet meer want je man is weg.. en morgen dus pas laat weer thuis.. en de dag voor je positieve test? heb je toen wel gevreeen? want sperma kan wel 5 dagen overleven!
     
  5. senseemillia

    senseemillia VIP lid

    20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nou dat mogen ze dan wel duidelijk in de gebruiksaanwijzing zetten.....
    Afgelopen weekend zijn we fink bezig geweest en maandag nog wel, dinsdag, woensdag en dus ook vandaag zat/zit er niet in...Denk dat hij pas morgenavond laat terug is....
    Het is mij in ieder geval een stuk duidelijker nu hoe het werkt met die testen. Dank je wel!
     
  6. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
  7. senseemillia

    senseemillia VIP lid

    20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nou maar hopen dat de sterke jongens het vijf dagen volhouden. ...
    Wel vreemd van die tests, ik vind ze nog best duur en als je dat artikel dan leest...
     
  8. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.590
    65
    48
    balen ik snap wat je voelt ik was namelijk ook bang dat mijn vriend deze maand mijn ei ging missen.
    maar ik vermoed dat hij hem toch nog gehaald heeft deze maand ....

    liek..
     
  9. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Heb je ze niet via internet besteld?Daar vind ik ze niet zo duur nl...
    Hoop dat ze 5 dagen overleefd hebben voor je!
     

Deel Deze Pagina