Vandaag test gedaan, morgen moet ik eigenlijk ongie worden. En de test gaf aan ZWANGER Jeeeeej Ben maandag jarig. Nou kan me geen beter cadeau voorstellen.. Zijn nu 15 maanden bezig met zwanger worden. we waren in mei zwanger maar dit is helaas een miskraam geworden, dat werd duidelijk op de verjaardag van mijn vriend Maar nu dan weer zwanger.. Ben echt zo happy!! Mijn vriend weet het nog niet, ga het hem straks vertellen als hij thuis is.. We gaan in mei 2014 trouwen, dus ga hem maar even vertellen dat we de bruiloft moeten uitstellen of vervroegen. Anders beval ik straks op mijn bruiloft hahaha Groetjes happy me!
Gefeliciteerd! Super verjaardagscadeau. Wij hebben onze bruiloft ook uitgesteld om die reden. Enige goeie reden toch
Waah zoo leuk gefeliciteerd! Heb vandaag ook postief getest maar durf nog niet zo blij te zijn:0 Want maandag is pas mijn nod:0 Maar ik heb er ook 15 maanden over gedaan! Hopelijk een plak beeb meis!!
Dank jullie wel! Ben echt super blij. Vriendlief is ook super blij. Maar toch zijn we allebei ook bang dat het weer fout gaat, maar daar wil ik me ook niet te druk om maken.. Wil gewoon genieten.. morgen maar eerst de verloskundige praktijk bellen..
Gefeliciteerd! Positief testen op/rond je verjaardag is het leukst!( Ik testte dit keer ook positief op mn verjaardag!)
Gefeliciteerd!! Hopelijk blijft dit wondertje wel plakken bij je... heel veel succes met de zwangerschap en met de voorbereidingen voor jullie huwelijk