Eindelijk mag ik ook mee doen op dit forum hahha, weet sinds gisteren dat ik 6 weken zwanger ben! Na 2,5jaar bezig te zijn eindelijk zwanger! Grappige is dat we vorige maand eig met IVF zouden starten maar dit hebben uitgesteld... Apart hè? Hoe voelen de andere zwangere zich hier? Voel me al 2weken beroerd maar dacht dat ik ziek was... Verder emotioneel en nog vol ongeloof, ook een beetje eng gevoel allemaal kennen jullie dat?
Gefeliciteerd. Ik ben ook zwanger na ruim 2 jaar. Gelukkig heb ik niet zo veel kwaaltjes alleen moe. Fijn dat het gelukt is zonder IVF. Geniet ervan.
Gefeliciteeeeeeeeeeerd.. Ben vaker zwanger geweest, maar er 13 jaar over gedaan tot nu een goede zwangerschap....pffff...ook ICSI behandelingen gehad, en IUI-D behandelingen... Vorig jaar trotse ouders geworden van een zoontje uit China!!! En nu..zie banner:
Ukoldaatje, wat een wonder hè? Gefeliciteerd, was je niet in shock toen je erachter kwam?zou t dan toch zo zijn dat als je er niet op rekend het gebeurd? Dank jullie voor de lieve reakties
WOW!!!!!! Wij zaten ook al in het IVF traject net voordat we de eerste echte afspraak hadden kwamen we erachter dat we zwanger zijn LEUK GEFELICITEERD!!
proficiat!!! geniet er van. ik ben nu 5 weken en 6 dagen. en voel me erg misselijk, moe en emotioneel, wanneer ben je uitgerekend? zal ook rond 18 okt zijn.
He deb officieel feliciteer ik je hier even oook natuurlijk. Geniet ervan en die onzekerheid en angst hoort erbij. Gooi het maar lekker op de hormoontjes dat is een goede uitweg. Genier ervan. Xxx joyce
Dank je joyce, wat een paniekgevoelens brengt t met zich mee hAhAH, beetje jammer die hormonen maar komt vast goed.. Jij ook nogmaals van harte en laat weten hoe je 1e echo gaat worden @wolchi, gefeliciteerd, hAhAH grappig huisarts noemde gisteren ook 18 oktober ja klopt! Hoe voel jij je verder, sinds wanneer weet je dat je zwanger bent en hoe uit het emotionele zich? Ook je 1e kindje?