Hallo Meiden, Mag ik mij bij jullie aansluiten? We hebben gisteren positief gestest! We zijn nu bijna 5 weken zwanger. Groetjes Ede
Gefeliciteerd! En maak je niet druk over strepen (ook met de concentratie van je urine te maken)! Geniet er lekker van!
Gefeliciteerd! Je hebt gelijk. Ik bedoel daar mee dat ik niet te veel op het internet moet zoeken naar negatieve dingen..... Ik werk ook in de zorg, als verpleegkundige en jij? Zo nu tijd om te eten, heb zelfs extra fruit in huis gehaald (dit eet ik eigenlijk nooit).....
Hallo! Ik begin allereerst met felicitaties! Ede en Marlies85 Maak gelijk even een leuke banner aan! Hoe voelen jullie je eigen? JannekeB, wat grappig dat jij ook in de zorg werkt. Ik werk in verpleeghuis op PG afdeling, en jij? Marlies85 jij hebt 2 dagen na mij je eerste echo spannend he? Wat voelt het toch fijn, zwanger zijn! Liefs, Carlieta
On nee....heb net bruinverleis en ben helemaal verdrietig. Nu moet ik met een half uur ook nog aan het werk. Ik duim zo dat het goed gaat!
Hoi Janneke, Ik begrijp helemaal je verdriet en angst. Voor zover ik weet, kan bruinverlies niet veel kwaad, zolang je geen krampen en helderbloed verlies hebt! Heb je wel een beetje kunnen werken? En als je het niet vertrouwd gewoon de verloskundige bellen hoor! Liefs, Carlieta
Hallo Carlieta, Toch maakt het mij erg onzeker, want ik vraag mij af waar het vandaan komt. Morgen bel ik wel even de verloskundige, want ik wordt hier niet vrolijker van... Op het werk heb ik het tegen een collega verteld, want ik was in het begin verdrietig en mijn vriend kwam ook nog even langs. Het is dus nu afwachten... Bedankt voor je lieve reactie, met jou gaat verder alles prima?
Hoi Janneke, En en? Hoe is het afgelopen? Wat zei de VK? Met mij gaat alles goed hoor. Soms erg moe, en af en toe brandend maagzuur. Nog weken en dan de eerste echo, kan echt niet wachten! En nog een heftig iets, ik ga het op me werk vertellen, opzich niet heftig, maar zit nog in me proeftijd. Maar aangezien ik best veel moe ben, en mensen moet helpen met tilliften, wil ik gewoon eerlijk zijn. Op jou werk weten ze het ook he? Hoe was hun reactie? liefs, Carlieta
ik ben zwanger jeej! in ronde 7 is 't gelukt.. wat betreft dat bruin verlies dat heb ik nu al 5 dagen en word minder maar was ook al minimaal, echt een dun streepje in me maandverbandje maar dat schijnt dus van 't innestelen te zijn. dat wil dus zeggen dat jou kindje je heel goed aan 't 'vastgrijpen' is in je baarmoeder liefs..
Hallo, Begin februari heb ik ook last gehad van bruinverlies. Maar heb gister de verloskundige gebeld en kreeg een verwijsbrief mee voor een echo. Gister direct gebeld en ik kon vandaag al terecht........ Bij mij is er sprake van een zwangerschap. Er is op de echo een zwangerschapsring te zien en een vruchtje. Maar helaas is er nog geen vruchtje te zien. Dus over twee weken moeten we terug komen, het kan wezen dat ik minder lang zwanger ben dan mijn banner aangeeft. Het blijft voorlopig spannend. Het kan nog alle kanten op...... Op mijn werk weten drie collega's het en deze zijn allemaal erg positief en blij voor mij. Hopelijk bijft dit zo en wordt er in oktober een gezond kindje geboren!
Hoi Janneke, Ik hoop met je mee! Is het bruinverlies weer over? En hoeveelste maart moet je weer? Ik 17 maart. Kan echt haast niet meer wachten! En op me werk waren ze erg positief. Niets aan het handje. kan gaan genieten van me kindje, en van me vaste contract. Liefs, Carlieta
Het bruinverlies is weer over en ik moet maandag de 16e weer opnieuw voor een echo. Tot die tijd blijf ik het vreselijk spannend vinden. Uiteindelijk hoop ik dat het nergens voor nodig was, maar op dit moment ben ik er niet erg positief over....Gelukkig mijn vriend wel! Wat fijn dat ze op je werk positief reageerden, geniet ervan! Liefs Janneke
Hoi Janneke, Hoe voel je je? Wel positief blijven hoor! Bruinverlies hoor ik meer vrouwen over! Koppie op hoor. maandag hebben julliede echo. Erg spannend. Geniet ervan. Wij mogen dinsdag, kan echt niet meer wachten. En hoe zit het met je kwaaltjes verder? Liefs, Carla
Hoi Janneke, Zie dat je banner veranderd is! dat is positief dus! Hoe was het de echo? Wij mogen vanmiddag, ben best zenuwachtig, maar gezonde spanning hoor. Je gaat toch zien wat in je groeit. Lijkt me best gek. Kan niet meer wachten! Bij mij komen de kwaaltjes wel hoor, vaker beroerd, het koud hebben, en geen trek in warm eten (ik eet omdat het moet) Ben heel blij voor je dat alles goed is (althans dat neem ik aan) nu maar hopen dat de tijd heeeeeeel snel gaat. hahahahaha. Liefs, Carla
Hallo, Jippie! Het was helemaal goed, we zijn er echt superblij mee. Was erg zenuwachtig en we moesten ook nog eens 20 minuten wachten, maar het was het wachten waard! Het is zo bijzonder om dat kleintje te zien, met een snel kloppend hartje..... Het duurt nu nog ongeveer zeven maanden, hopelijk gaat alles voorspoedig en dan mag het ook nog wel even duren.... Kunnen wji de nodige voorbereidingen treffen. Laat je ook even weten hoe het is geweest? Liefs Janneke
Wat super dat het allemaal goed was! Lekker ervan genieten meis. Bij ons was ook alles goed, een stevig kloppend hartje en je zag alles al zitten. Mijn banner klopt precies, hoefde hem niet te veranderen. Wij moesten trouwens ook wachten, vreselijk, me hart maakte overuren, was ook wel erg zenuwachtig. Maar ik lag op die tafel, en zag die kleine en zag gelijk het hartje kloppen Wat een rust geeft dat. Ja nu komt het regelen, maar dat doen we met veel liefde. Hou me op de hoogte. Wanneer mag jij weer voor echo? Liefs, Carla
Mooi dat is alles goed was! Ik ben morgen aan de beurt voor de eerste echo...het begint nu wel spannend te worden!
Hoi Marlies85, Heel veel succes morgen, laat je even weten hoe het was, en vooral genieten van de beelden van je kindje. Heerlijk om dat te zien! Liefs, Carla