Hoera! Zwanger

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by marlies85, Feb 14, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JannekeB

JannekeB Actief lid

Nov 28, 2008
    280
    0
    0
    Dus Marlies jij mag vandaag je kleine aanschouwen, succes en geniet ervan! Het is zo bijzonder...volgens mij vergeet ik dit nooit meer!
    Kijk ook nog regelmatig even naar de foto, al is nog niet alles duidelijk zichtbaar.

Super Carla dat alles in orde was, wat een opluchting he, geniet ervan!

Wanneer ik weer mag weet ik niet, a.s. woensdag de eerste afspraak met de verloskundige, dus dan krijgen we misschien wel weer een verwijsbrief mee....In elk geval dat hoop ik.....

Liefs Janneke

Wat moet er nu eigenlijk geregeld worden......

2. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Heb de echo net gehad.Het hartje klopte goed en we hebben Ukkie zelfs al zien bewegen :D Echt bijzonder om dat te zien!

3. Niet meer actief

GEFELICITEERD met je mooie echo! :)

4. carlieta

carlieta Lid

Aug 7, 2008
    34
    0
    0
    Verzorgende
    Zaanstad
    hoi janneke,

We verschelen maar een dag zie ik, wat leuk!!!!
    Hoe was de echo????
    Ik heb al weer kriebels voor dinsdag. Gek dat dan ook weer die onzekerheid om de hoek komt kijken. Ach, alles zal wel goed gaan. Voel geen rare dingen. hihihi.
    Hoe is het verder met jou?

Liefs, Carla

5. JannekeB

JannekeB Actief lid

Nov 28, 2008
    280
    0
    0
    Hallo,
    Was al een aantal malen op zoek geweest naar onze vorige berichtjes, maar deze zijn niet meegekomen met de verhuizing van de site.....
    Je moet ook even weer een banner aanmaken, kan nu niet zien hoever je nu bent.
    Oooo de echo was super, het maakt het allemaal werkelijker. Dit omdat ik weinig kwaaltjes heb...al begin ik wel meer te groeien, ik krijg echt al een buik. Soms vraag ik mij af, klopt dit al wel??? En hoe zit dat bij jou???
    Als het goed is heb jij de echo ook achter de rug en hoe was het bij jou?? Die van ons was een echte druktemaker en daarom zijn er uiteindelijk inwendige echos gemaakt. Waardoor we nu supermooie foto's hebben.
    Nu is het weer tijd voor de bank!!!!

Liefs Janneke

6. carlieta

carlieta Lid

Aug 7, 2008
    34
    0
    0
    Verzorgende
    Zaanstad
    Hoi janneke!!!!

:) Je buik dat kan kloppen hoor. Ik krijg ook al een buik.
    Vandaag begin gemaakt met de babykamer, volgende week komen de meubeltjes al. Heerlijk ben ik de troep die er nu staat kwijt. Dit noemen ze volgens mij nesteldrang, phoe he. hahahahahaha. Verder gaat het met onze kleine uk prima. Mooie foto's, over 4 weken terugkomen, en dan weten we het geslacht. Willen jullie dat weten?
    Hoe is het verder met jou?
    Verder voel ik me goed. Gelukkig. Heb wat beroerde weken gehad.

Liefs en xxx Carla

Share This Page