Hallo allemaal, Ik ben eindelijk zwanger! Ik ben per 1 Jan. 2008 gestopt met de pil, sinds december 2008 loop ik in het ziekenhuis en ben vanaf toen begonnen met pillen te slikken om de eisprong op te wekken. Eecht met chlomid 100 tot verhoogd naar 150 toen dat weer niet meer werkte chlomid in combi met metformine en na dat 2mnd te hebben geslikt ben ik zwaner! Vandaag precies 5wkn en 5 dagen. Ik heb nog niet echt last van de zogenoemde zwangerschaps kwaaltjes maar ik pas mijn bh's inmiddels bijna niet meer. Vrijdag maar ff shoppen voor nieuwe Ik ben uitgerekend op 3-07-2010 Wie is er nog meer op of rond deze datum uitgerekend?? Ik lees het graag! Liefs, Anoniempje (nog ff volhouden, na de kerst mag iedereen het weten!
Hoi Anoniempje, Van harte gefeliciteerd met het wonder dat je met je meedraagt. Vorige week kwam ik er zelf ook achter dat ik zwanger ben. Het is natuurlijk nog pril maar we gaan gewoon van het positieve uit. Zoals het er naar uitziet ben ik op 5 juli 2010 uitgerekend. Het wordt een spannende tijd!! Geniet ervan en succes, Groetjes Raak!!
Hoi Anoniempje, Van harte met je zwangerschap... We gaan duimen dat alles goed blijft zitten..Ik vind het in ieder geval reuze spannend.. Ik ben ook rond 3 juli uitgerekend.. Veel liefs, Sabrina
Gefeliciteerd met jullie wonder! Ik ben iets eerder uitgerekend, rond 23 juni, als alles goed mag gaan. Spannend allemaal, hè?
Bedankt voor alle lieve reactie's! Misschien leuk (nu ik zie dat we allemaal best dicht bijelkaar zitten qua uitreken datum) om elkaar op de hoogte te houden van wat je voeld, denkt en/of mee hebt gemaakt? Liefs, Anoniempje