Hoi allemaal! Ik wilde even laten weten dat ik vanmorgen een SUPER positieve test in mijn handen had! En toch ga ik morgen nog een keer testen, kan het nog niet helemaal geloven hoor! Hoe en wanneer hebben jullie het aan jullie ouders verteld? Liefs, Fioon
Van harte gefeliciteerd! Ik heb direct de volgende dag het mijn ouders verteld door ze een rompertje te geven. Mooi ingepakt en toen ze het uitpakten hoefde ik niets meer te zeggen....
Dit is pas de 2e maand dat we ermee bezig zijn, ik ben echt zo blij! Ik heb de test in mijn album gedaan! Ik ben ook echt geneigd nu mijn ouders te bellen, maarja..... Eerst zelf even geloven! Wel een leuk idee Veraatje!
die test is zeker positief, gefeliciteerd. lekker genieten. Ik heb het me ouders gelijk verteld kon het niet geheim houden
Van harte! Logisch hoor, dat nog een keer testen, heb er in totaal een stuk of 7 gedaan (maar mijn streep was heel licht).... ik heb het afgelopen woesndag tegen mijn ouders/ broer / zussen "gezegd", op de verjaardag van mn moeder. Ik had voor haar een mandje gemaakt met een rol beschuit, een pak blauwe muisjes en een pak roze muisjes. Daarbij een kaartje met de vraag of ze in oktober beschuit met muisjes komen eten... Was meteen heel duidelijk
Gefeliciteerd! Dat is inderdaad een hele duidelijke streep. Wij hebben het nog niet verteld. We wachten tot volgende week (eerste echo)
zo he! die is echt super positief! gefeliciteerd meid! Bij mijn eerste had ik kwarktaart gemaakt, 1 met blauwe en 1 met roze muisjes. Bij de 2e heb ik een jurkje met de print Rara wat zit er in mama's buik? voor mijn dochter laten drukken.
Van harte gefeliciteerd, en wat een mooie superduidelijke test zeg, dat kán niet missen. Wij hebben de familie vlak na het doen van de test gebeld met het goede nieuws, verder weet inmiddels bijna iedereen ervan
Nou daar is geen twijfel over nodig! goed hoor, kun je leuk mailen met de rest die vandaag positief testte. Geniet er van, groetjes Mensi.
Bedankt! Gefeliciteerd allemaal meiden! We hebben net de ouders één voor één gebeld met de vraag of ze al wisten wanneer ze opa/oma wilden worden. Allebei onze ouders zijn gescheiden en weer hertrouwd dus we moesten er 4 bellen. Ik was super zenuwachtig, maar de reacties waren helemaal geweldig! Nu moet ik het nog gaan beseffen.... haha