Hallo allemaal! IK BEN ZWANGER!!! Ik kan het gewoon niet geloven We wilden tz't wel Kids dus we dachten stoppen vast met de pil, even ontpillen en ritme krijgen enzo...alleen condoom gebruiken vonden we ook weer zo wat en tja toen werd ik helemaal niet ongesteld haha... Ik ben nu ruim 5 weken! Bizar, dat het zo snel gegaan is. Ik ben wel onwijs dankbaar dit op deze manier te mogen meemaken, juist omdat het bij vriendinnen zo anders ging wilde ik op tijd met de pil stoppen. Ik heb trouwens onwijs veel last van alle bijwerkingen.. misselijk, dorst, alles stinkt, vieze smaak, koppijn, buikkrampen, slecht slapen... maargoed allemaal niet te heftig gelukkig, maar ik lees dat het erger wordt overal dus brrrrrrrr. Stiekem was ik dus ook weer niet heel verbaasd toen na 20 sec een hele dikke vette + in beeld kwam. De 14e mag het propje op de foto! Aangezien mijn man uit een generatie lange familie met enkel mannen komt verwacht ik dat we een zoon krijgen. Maar wie weet. Zou toch wel grappig zijn als we de eerste zijn met een meisje.
Gefeliciteerd! Wil niks zeggen trouwens, geslacht. Goede vrienden van ons: in het gezin zijn er enkel zonen. De vader komt ook uit een gezin van allemaal zonen. De kleinkinderen zijn nu opeens allemaal meisjes tegen ieders verwachting in
Bedankt allemaal! Haha fee ben benieuwd! Het maakt mij allemaal niet uit verder maar het zou toch wel in de familie eens leuk zijn. Al is het niet erg praktisch, geen kleding dan voor ons om over te nemen haha