Ik heb vanmorgen een test gedaan en ik ben zwanger! Ben er echt heeeeel erg blij mee... maar nu is mijn vraag hoe jullie het aan je ouders hebben verteld. ik ben 21 en ben bang dat mijn ouders het nog wat te vroeg vinden. Ik vind het echt geweldig en mijn vriend ook. we wonen al 3 jaar samen en het komt nu echt goed uit....maar ben zo bang dat mijn ouders er moeilijk over gaan doen,...hadden jullie dit ook?
Van harte gefeliciteerd. En tja als je ouders het niet leuk vinden of moeilijk doen is dat natuurlijk wel een domper op jullie geluk. Maar het belangrijkste is dat jullie er blij mee zijn.
Gefeliciteerd, en 21 is echt nog niet te vroeg hoor, ik was ook 21 toen ik zwanger was van onze dochter
Iedereen heel erg bedankt en ik ga er ook zeker van genieten. en ik zal mijn ouders het wel gewoon moeten vertellen, en afwachten wat ze zeggen
ik ben ook 21 maar ben dr helemaal klaar voor hoor, laat maar komen die zwangerschap! Het is té vroeg als je dat zelf vind, niet wat anderen vinden. Van harte gefeliciteerd meid! ik wens jou en je vriend al het geluk toe! Fijne feestdagen en een mamalicious 2008
Echt heel erg bedankt voor al jullie lieve reacties. En het gaat allemaal ook vast wel goed komen. misschien vinden ze het wel heel erg leuk juist, moet me gewoon niet zo'n zorgen maken misschien om wat zei denken, maar meer om wat ik zelf denk. En wij zijn er echt heeeeel erg gelukkig mee.
trek je niets van aan, ze zullen misschien verschieten maar achteraf zeer gelukkig voor jullie zijn. Ben op m'n 22 ook mama geworden voor de 1 ste maal, ben blij dat ik zo jong mama ben geworden
Gefeliciteerd. 21 mooie leeftijd toch. Het gaat erom of jij er klaar voor bent. Op naar de eerste echo. Groetjes, Elvira
Haha, ik ben 39 en mijn moeder hoopt denk ik sinds mijn 21 al. 21 is ook erg jong, maar waarom niet. Als jullie er samen blij mee zijn. Je hoeft niet perse lang te genieten van een leventje zonder kinderen. Dat is de 'keuze' van velen tegenwoordig. Maar niet die van jullie. Gefeliciteerd en geniet er eerst maar lekker nog even samen van. Als je zelf aan het idee gewend bent, dan komt het hoe en wanneer vertellen vanzelf wel!
Gefeliciteerd. Wat andere ook al zeggen. Als jullie er blij mee zijn, dan is het toch goed. En ik vind 21 ook niet echt heel jong. Geniet er maar gewoon lekker van!
Gefeliciteerd! Geniet ervan! En vertel het gewoon pas als je 12 weken bent... Dan ben je zelf ook wat meer gewend aan het idee!