Zoals de titel al zegt geloof ik er echt niks van en toch liggen er 2 positieve tests voor mn neus De eerste heb ik gedaan van romed, die schijnen niet zo heel goed te werken, dus ik dacht als die negatief aangeeft hoef ik mn goeie test niet te verspillen, maar hij gaf positief! Meteen naar beneden geraced voor een matcare test en die gaf na een paar tellen al meteen een streep en nu staan er op beide tests een dikke vette streep Na die 2e test kon ik meteen weer naar beneden racen om mn lunch eruit te gooien van de zenuwen. We kunnen het allebei nog niet echt geloven eigenlijk en het is ook nog niet doorgedrongen. Voor de zekerheid heb ik al 2 dagen een maandverbandje in, omdat ik ongi moest worden en die kan ik nu wel weg gaan gooien besef ik....raar.... Ik denk dat ik me ook stiekem nog niet echt durf te verheugen omdat ik bang ben dat ik alsnog nu ieder moment ongesteld kan worden, ik voel me namelijk ook niet echt beroerd ofzo, wel wat misselijk en moe en raar gevoel in mn buik en mn borsten voel alsof pamela anderson is ingetreden, maar verder gaat het goed Nou... dit was het dan... ik ga weer verder met in shock naar mn tests staren
Gefeliciteerd! Geniet er lekker van meid! Die testen liegen niet En meteen 44 weken zwanger zie ik haha Flauw grapje,je banner staat nog niet goed zie ik. Geniet van je zwangerschap!
Hihi, ik kan het ook nog bijna niet geloven hoor, ook ik heb 3 posi testen bij de hand rare wezens zijn wij toch he! Gefeliciteerd!