Hallo allemaal. Gisteren heb ik een geslachtsbepaling echo gehad. Verder was ook alles goed We zijn super blij.En het was heel erg mooi om te zien hoe de ZE is ontwikkeld. We krijgen dus een dochter! We hebben al een zoon. Dus rond juni zijn we een koningsgezin Groetjes van mij
Wat leuk zeg, gefeliciteerd! Geniet er van! Wij hebben aanstaande maandag de 20 weken echo en willen ook graag weten wat het is. Ben ook zo benieuwd. Het wordt onze eerste en wij zijn hoe dan ook blij met het geslacht. Liefs, Suus
Super Ja tis ook mooi als je van alle 2 wat hebt Ook een jongen hadden wij zeer mooi gevonden hoor Moet wel even wennen aan het idee dat er nu meisjes spullen moeten worden gekocht. Bij de eerste zwangerschap wouden wij het niet weten,maar voor een 2e zwangerschap had ik zoiets dat zou ik ook wel eens willen meemaken. Het is natuurlijk nu wel makkelijker met het aankleden van de babykamer en andere spulletjes kopen. Ook jullie van harte gefeliciteerd. Echt hele leuke berichten! Suzanne en Nonnie : Heel erg veel succes met de 20 weken echo! Volgende week krijgen wij die ook. Dan gaan ook mijn zusje en beste vriendin mee. De geslachtsbepaling zijn alleen mijn vriend en ik geweest. We konden ook niet meer wachten hihi. Dikke knuffel van mij!