Beste lezers allemaal, Ik had al een week of 2 behoorlijke buikpijn..en niet echt de link kunnen leggen van misschien ben ik wel zwanger, verder namelijk nergens last van. GIsteren toch voor de zekerheid maar even een test gedaan en ja hoor.. ik ben zwanger! toch was dat besef er niet gelijk. dus vandaag maar nog een keer een testje gekocht en ja hoor..weer een positieve uitslag. Sindsdien is er nog geen rustig momentje in mijn hoofd geweest, wat moet ik regelen, hoe doe ik dit, hoe doe ik dat! DUs als er nog mensen zijn met tips....alle tips zijn welkom! :-D Liefs 2 hele gelukkige mensen!
Hoi Tamara, Gefeliciteerd! Ik heb vanmorgen ook een test gedaan en.... POSITIEF. Wij konden daarna ook niet meer slapen. Er speelt nu van alles door mijn hoofd. Ik voel me zo gelukkig! Groetjes Ellen
hee ellen en tamara! van harte... we lopen redelijk gelijk op zie ik heb ook vanmorgen positief getest heb ook redelijk last van mijn buik en onderrug..... lekker genieten meiden x triez
van harte geniet ervan het gaat al zo hard allemaal ik ben nu al 13 weken en 4 daagjes kujes van patricia
damens. van harte gefeliciteerd...een heerlijk gevoel he.heel de dag met je hoofd in de roze wolken..geniet ervan
hallo ellen en tamar gefeliciteerd, ik ben morgen 4 weken zwanger. ik vind het allemaal erg spannend, en ben sàvonds erg misselijk.
jaa het is zo super spannend allemaal! heb het vandaag tegen mijn ouders verteld..en die waren super blij! vonden het heel erg leuk allemaal! ik heb niet zoveel last van misselijkheid maar wel een zeurende pijn in mijn onderbuik.
Vandaag bij de dokter geweest! bevestiging ontvangen van mijn zwangerschap! moet volgende week even terugkomen want mijn boven bloeddruk was iets te hoog ( zullen de spanningen wel zijn). en dan moeten we een afspraak maken bij de verloskundige. Allemaal heel spannend! Groetjes Tamara.
Gefeliciteerd! En zit er maar niet over in wat je allemaal moet regelen..want je verloskundige zal je alles uitleggen en je vertellen wat je moet regelen.