service meubelwinkel

Discussie in 'De lounge' gestart door bengel, 16 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengel

    bengel Niet meer actief

    grrr

    gisteren kom ik thuis, wil bank afstoffen, leren banstel van 2000 euro die we pas 9 maand hebben:
    wat zie ik een klein gaatje.
    ik meteen winkel bellen:
    ja zegt hij dan kan iemand komen en offerte maken dan weet je wat het gaat kosten. Ik zo: wat dacht je van garantie ik betaal niks.
    Hij: ja maar als je een nieuwe auto na 3 maand een deuk inrijd moet je ook zelf betalen. Ik: das heel iets anders.
    Hij: Diane (ik heet daniella dove *&%^&) denk je nu echt dat wij dat gaan betalen? dan zoek je maar mooi een andere leverancier.

    Oke, ik de auto in met man (beiden opgefokt, zitten in MMM en zijn gestresd)..en om opheldering gevraagd en gezgd niet zo intimiderend te doen tegen mij

    Net service gebeld, komen volg week kijken.
    Nou zijn wij superzuinig op die bank, die is heilig, we zijn veel weg, ik zit afwisselen links en recht om even veel te laten slijten zeg maar, hond komt er nooit op, nauwelijk kids van anderen op die bank.

    Buuf werkte vroeger in meubel handel, kwam kijken en voelen, en zei dat het leer op die plek dunner is dan de andere plekken. Ook verstelde ze iets over CBW dacht ik , waar veel bedrijven bij aangesloten zijn, en het ze verplicht binnen een jaar te vergoeden voor klant.
    DUSSSS komt (denk ik) wel goed, maar wat een L*L zeg, om zo tegen mij te praten...

    volg week donderdfag komt ie dus mijn ma komt mooi ook...ik laat me vaak dichtlullen zeg maar

    zo dat is er uit

    bengel
     
  2. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Tja, dat is idd niet leuk.

    Wat staat er in de garantie voorwaarden? Hoeveel maanden na aankoop?



    succes ermee
     
  3. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    YOU GO GIRL! Laat ze maar een poepie ruiken hoor!
    Wat denken ze wel niet :x
     
  4. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    dan schakel ik altijd mijn man in, die krijgt doorgaans meer voor mekaar dan mij.
     
  5. bengel

    bengel Niet meer actief

    heb tim ook ingeschakeld, en toen werd ie wat rustiger tegen mij....
    er zijn niet echt garantie voorwaarden geleverd, maar volgens buuf zijn ze CBW aangesloten en dat betekent dat ze moeten repareren/vervangen op hun kosten.
    Ik heb altijd nog rechtsbijstand.

    en weet je wat het erge is: ik heb mijn hele woonkamer bij ze gekocht...als ik hun naam noem, loopt mijn hele woonkamer weg bij wijze van...
     

Deel Deze Pagina