Hoi Ik ben maxi en jaaaaaa ik ben zwanger, ik zal al een tijdje mee te kletsen in vruchtbaarheids behandelingen, en maar hopen dat ik hier ook snel mocht schrijven. Ik kan het nog bijna niet geloven maar er zaten twee duidelijke strepen op mijn test vandaag dus ik ben echt zwanger. Ik wens iedereen hier een gezonde zwangerschap en een wolk van een baby. Groetjes een dolgelukkige maxi
Ga je hier ook even feliciteren want dat is wel de moeite waard GEFELICITEERD ben heeel voor je Groetjes Scat
Hee Maxi, Gefeliciteerd!Ik zocht hier wel eens dingen op om te kijken waaraan je kon merken dat je zwanger bent.(niet dat ik er mee bezig was om het te worden)En nu blijk ik zelf ook zwanger te zijn en toevallig op dezelfde dag als jij getest en ook nog in dezelfde woonplaats Geniet van je zwangerschap! Groetjes,Pipi2
he hallo dat is grappig, je bent een dag verder als ik, dus bij deze van harte gefeliciteert met je zwangerschap en geniet er lekker van groetjes jacqueline en voor jullie allemaal
Maxi, Van harte gefeliciteerd. Geniet van dit prachtige wondertje. Op naar de eerste echo. Liefs, Elvira
hoi, en dank je wel voor al die lieve reacties. voor alle zwangere dames ook van harte gefeliciteerd, en voor de niet zwangere dames succes en hopelijk mag ik jullie ook snel feliciteren. groetjes van een blije maxi
hey Ik heb vorige week ook getest en het bleek ook positief te zijn. Ben ondertussen ook al naar de huisarts geweest en wat blijkt dat ik al tussen de 5 en 6 weken zit. Veel succes voor de vrouwen die aan het proberen zijn. groetjes