Hallo ik ben nog niet helemaal bekend met deze pagina maar hoop er snel meer van te weten. 6 maart hebben wij een test gedaan omdat er tog wel veel veranderden aan mijn lichaam, mijn vriend was gaan werken en ik was laat wakker geworden omdat ik nog niet naar het toilet was geweest dacht ik ga de test gewoon doen want het is tog me eerste urine, had het merk van de apotheek waar je de stik in je urine moet houden, er stond op dat je zo 3 a 5 min moest wachten maar na dat de stik mijn urine had opgenomen verscheen er al heel snel 2 dikke strepen, ik schrok en heb zeker 5 keer de bijsluiter gelezen direct smste ik mijn vriend ik heb 2 streepjes, hij kwam thuis en kon het niet geloven we waren er allebei stil van. De volgende ochtend hebben we een afspraak gemaakt bij de huisarts en daar moest ik weer een sample van mijn urine mee nemen maar heb ook mijn test mee genomen en voor de dokter was dat al overduidelijk genoeg, heb een door verzijzing gekregen en direct een afspraak gemaakt bij de verloskundige, als het goed is was mijn laatste ongi 20 jan maar dat weet ik niet zeker bij de VK was alles goed me bleodruk was prima in orde en me gewicht ook ze heeft bloed geprikt en voor de rest heb ik heel veel info gekregen plus een doorverwijzing naar het ziekenhuis voor een termijn echo, ze heeft geprobeerd het hartje te vinden maar ze zegt dat het toch nog iets te klein is en dat ik me daar geen zorgen over hoeft te maken. 7 april heb ik een termijn echo en ben benieuwd naar me ukkie en hoever ik nu daadwerkelijk ben, ik ben benieuwd en zal snel weer een berichtje plaatsen. Alle ander aankomende mamma's en mamma's GEFELICTEERD
Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! ps, aan die banner te zien is jou buik wel mega groot ondertussen! 157 weken zwanger, 819 dagen overtijd !
Gefeliciteerd! Ik verplaats deze wel naar het onderdeel: ik ben zwanger! Hier kan iedereen je feliciteren. Elmo (moderator)