Gisteren test gedaan en kwam eruit dat ik 1-2 weken zwanger ben!! 31 juli uitgerekend (als ik zelf reken) en 24 december eerste afspraak bij 8 weken. Ik kan het niet bevatten en mijn vriend ook niet... hij is redelijk timide... vreemd... en eng
Gefeliciteerd!! Ik weet nog toen ik zwanger was van mijn zoontje, dat heeft ook een week of zo geduurd voordat het helemaal was doorgedrongen. En ja, dan na de eerste echo kun je het niet meer ontkennen
gefeliciteerd! Heb je zo'n clear blue test met tijdsindicatie gedaan? Want dan mag je er twee weken bij optellen he, wist je dat?? Clear Blue rekent namelijk vanaf het moment van de bevruchting, terwijl de verloskundige rekent vanaf het moment dat je laatste menstruatie was. Dus als je een 1-2 weken geleden bent bevrucht, dan ben je al 3 - 4 weken zwanger volgens de vk Scheelt toch weer mooi 2 weken, toch?
heb je de cb test gedaan? dat betekend 1-2 dat de conceptie 1 2 weken terug plaats heeft gevonden dus je bent niet 2 weken zwanger maar wel iets langer geniet er van
Helaas... afgelopen woensdag buikkrampen.. klein uurtje.. geen gevoelige borsten meer en gisteren klein beetje rood maar ook bruin bloed. Voel me niet zwanger. Was leuk om er even aan geroken te hebben, maar dit zal vast een miskraam worden. Wachten tot het doorzet. Zo verdrietig.
Tja de lol was van korte duur. Miskraam afwachten. Afgelopen woensdag buikkrampen.. klein uurtje.. geen gevoelige borsten meer en gisteren klein beetje rood maar ook bruin bloed. Voel me niet zwanger. Was leuk om er even aan geroken te hebben, maar dit zal vast een miskraam worden. Wachten tot het doorzet. Zo verdrietig.
Het is nu zondag. Bloedverlies was donderdagavond en de krampen woensdag. M'n vriend zei al tegen me lieverd we gaan er vanuit dat het niet goed is we wachten de miskraam maar af. Ook de Vk zei ik zeg je afspraak wel af en houd me op de hoogte want dit klinkt niet goed. Mijn bloedverlies was bruin Mer beetje rood (rood ook tijdens vegen). Vrijdag met een vriendin afgesproken en goed gepraat. Zij heeft een miskraam gehad en ik voelde me al beter. Prima get it on dit eruit en dan komt t de tweede x wel goed. Ik hoopte dat ik ervan verlost zou zijn dit weekend ipv op werk. Maar nu nog steeds niets.. 5 weken en 2 dagen. Je leest de enkele mooie verhalen van mensen dat ze toch een goede voldragen zwangerschap hadden maar wil er niet teveel Op hopen. Klinkt stom? Ben wel positief als t niet zo mag zijn mag t niet zo zijn. Maar wil er vanaf. Met vriendlief gezellig gemaakt vrijdag avond maar kreeg me toch kramp... Nog geen bloedverlies maar zit er wel op te wachten. Ben lekker aan t sporten ha zo hardlopen en als ik 6 weken ben (vrijdag) en er is nog niets ga ik toch een echo maken en gevoel laten bevestigen. Waarom laat een miskraam Soms zo lang wachten ?
Ik had ook krampen en rood bloedverlies (helder een inlegkruisje vol!) en dat tot 3x toe gehad maar wel zwanger hoor!!