Onwerkelijk - nog maar 2 weken

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door nephtys, 25 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren test gedaan en kwam eruit dat ik 1-2 weken zwanger ben!! 31 juli uitgerekend (als ik zelf reken) en 24 december eerste afspraak bij 8 weken.
    Ik kan het niet bevatten en mijn vriend ook niet... hij is redelijk timide...
    vreemd... en eng

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Proficiat!!! Ik had dat in het begin ook, heeft eventjes moeten bezinken :D

3. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Gefeliciteerd!! Ik weet nog toen ik zwanger was van mijn zoontje, dat heeft ook een week of zo geduurd voordat het helemaal was doorgedrongen. En ja, dan na de eerste echo kun je het niet meer ontkennen :)

4. mamima

mamima Actief lid

4 apr 2014
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! Logisch dat het even moet bezinken ;) geniet er van!

5. Minous91

Minous91 Actief lid

22 nov 2014
    118
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliiteerd! leuk! Genier ervan.. Snelle test trouwens of niet? :D

6. JacQie1985

JacQie1985 Actief lid

20 aug 2012
    429
    0
    0
    Gefeliciteerd!!

7. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Gefeliciteerd!
    Zelfde dag als jij uitgerekend haha

8. Birdy88

Birdy88 Actief lid

20 aug 2014
    347
    31
    28
    Tilburg
    Gefeliciteerd!:)

9. gefeliciteerd!

Heb je zo'n clear blue test met tijdsindicatie gedaan? Want dan mag je er twee weken bij optellen he, wist je dat?? Clear Blue rekent namelijk vanaf het moment van de bevruchting, terwijl de verloskundige rekent vanaf het moment dat je laatste menstruatie was. Dus als je een 1-2 weken geleden bent bevrucht, dan ben je al 3 - 4 weken zwanger volgens de vk :D Scheelt toch weer mooi 2 weken, toch? :D

10. Jen1989

Jen1989 Lid

4 jul 2014
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb je de cb test gedaan? dat betekend 1-2 dat de conceptie 1 2 weken terug plaats heeft gevonden dus je bent niet 2 weken zwanger maar wel iets langer geniet er van

11. lindaatje22

lindaatje22 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.119
    0
    0
    Herbalife
    Zuid Holland
  12. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas... afgelopen woensdag buikkrampen.. klein uurtje.. geen gevoelige borsten meer en gisteren klein beetje rood maar ook bruin bloed. Voel me niet zwanger. Was leuk om er even aan geroken te hebben, maar dit zal vast een miskraam worden. Wachten tot het doorzet. Zo verdrietig.

13. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja de lol was van korte duur. Miskraam afwachten.
    Afgelopen woensdag buikkrampen.. klein uurtje.. geen gevoelige borsten meer en gisteren klein beetje rood maar ook bruin bloed. Voel me niet zwanger. Was leuk om er even aan geroken te hebben, maar dit zal vast een miskraam worden. Wachten tot het doorzet. Zo verdrietig.

14. wachtenopwonder

wachtenopwonder Bekend lid

16 apr 2012
    570
    1
    18
    Nee toch :( wacht het nog even af, kan ook innestelling zijn. Ik hoop voor je dat het niet doorzet

15. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Wat jammer, wacht het inderdaad nog af misschien zet het niet door. Sterkte meid!

16. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Ik voel me ook niet zwanger om je gerust te stellen.
    Hopelijk is het niks, sterkte. ..

17. shia

shia Bekend lid

7 jun 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had ik ook, krampen en bruinverlies. Houd hoop!!

18. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is nu zondag. Bloedverlies was donderdagavond en de krampen woensdag. M'n vriend zei al tegen me lieverd we gaan er vanuit dat het niet goed is we wachten de miskraam maar af. Ook de Vk zei ik zeg je afspraak wel af en houd me op de hoogte want dit klinkt niet goed.
    Mijn bloedverlies was bruin Mer beetje rood (rood ook tijdens vegen).
    Vrijdag met een vriendin afgesproken en goed gepraat. Zij heeft een miskraam gehad en ik voelde me al beter. Prima get it on dit eruit en dan komt t de tweede x wel goed. Ik hoopte dat ik ervan verlost zou zijn dit weekend ipv op werk. Maar nu nog steeds niets.. 5 weken en 2 dagen.
    Je leest de enkele mooie verhalen van mensen dat ze toch een goede voldragen zwangerschap hadden maar wil er niet teveel
    Op hopen. Klinkt stom? Ben wel positief als t niet zo mag zijn mag t niet zo zijn. Maar wil er vanaf. Met vriendlief gezellig gemaakt vrijdag avond maar kreeg me toch kramp... Nog geen bloedverlies maar zit er wel op te wachten. Ben lekker aan t sporten ha zo hardlopen en als ik 6 weken ben (vrijdag) en er is nog niets ga ik toch een echo maken en gevoel laten bevestigen. Waarom laat een miskraam
    Soms zo lang wachten ?

19. nephtys

nephtys Bekend lid

24 nov 2014
    959
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had bruin en rood... Nu opgezette buik gaat nergens over mag van mij klaar zijn die onzekerheid

20. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Ik had ook krampen en rood bloedverlies (helder een inlegkruisje vol!) en dat tot 3x toe gehad maar wel zwanger hoor!!

Deel Deze Pagina