Gister op NOD dag licht positief getest. Ik dacht/voelde het al wel (tja 4e keer, 1x missed abortion) Onze oudste wordt volgende week 3 en de jongste is bijna 5 maanden. Wie dit leest hoor ik denken.....Zo hee nu al? Ja nu alweer. Eind dit jaar wordt ik 39jaar, al een "oudje" onder ons, hihihi. Vorige maand had ik ook al een 2e licht streepje, maar na een dag al niets meer gevoeld te hebben en na een paar dagen was het dus mis. Wij waren verrast en blij tegelijk, maar vonden het ook erg jammer dat het mis was gegaan. Toen samen besloten dat een 3e wondertje dan ook welkom zou zijn ook en er dus weer voor gegaan. Nu zijn wij (voorzichtig) reuze blij en schuiven er een 3e stoeltje bij.... Groetjes Bikkel
ik denk maar één ding hoor.... en dat is GEFELICITEERD!!! en tja.. hier een beetje hetzelfde verhaal.... na weer ongesteld te zijn geworden in oktober (voor het eerste sinds bevalling) was ik dus na 1x onveilig zwanger.... ging ook mis.. en toen hadden wij ook zoiets van we gaan ervoor!!! En tja... ben hier ook benieuwd naar de opmerkingen van mijn familie... maar ach WIJ zijn er toch blij mee.... nogmaals gefeliciteerd... en lekker genieten hoor!!!
THX! Voor jullie reactie's. Zie zelf ook niet op hoor tegen de reactie's, WIJ zijn er inderdaad erg blij mee.....