Hoi meiden, eindelijk mag ik me hier ook weer melden We zijn zo blij. Na in januari een vmk te hebben gehad, nu 4,5 maand verder weer zwanger! Na de vmk was ik begonnen met tempen en ovu testen, maar omdat ik het wilde (proberen) los laten, deze maand niks aan gedaan. Gewoon geklust wanneer we zin hadden en nu dus raak! Liefs Ing
Thx meiden Inkie86: ik zag het al, leuk Net een CB test gedaan en geloof het nu echt. Zwanger 1 - 2 geeft ie aan
Super zeg! En ook alweer snel zwanger na vmk. Ik heb in april ook een vmk gehad en een maand later ook weer raak. Geniet er van! En gefeliciteerd
Dankje wel Wat rot van je vmk meis. Wel fijn dat het zo snel weer raak is. Hoop op een mooie plakbeeb, voor ons beide Jij ook gefeliciteerd uiteraard en lekker genieten! Vind het genieten soms nog wel moeilijk, vanwege de vmk in januari. Maar komt vast snel, hoop ik
Gefeliciteerd Ing! Ik had in jan ook een vroege miskraam en nu weer een positieve test. als alles goed mag gaan, ben ik ook 12 febr 2014 uitgerekend. wat toevallig he! als we eerst maar een goede echo hebben!!