Supertrots ben ik op James. Hij is op donderdag 12-3-15 geboren na een zwangerschap van 40+2. Hij was 3950 gr en 53 cm De bevalling voorliep voorspoedig, waarna zowel ik, mijn man en de wensouders kennis mochten maken met dit bijzondere jongetje. Wat een ontzettend mooi en ontroerend moment als je hem dan voor het eerst bij zijn wensouders ziet! Niet te beschrijven! James is tot nu toe een heerlijk gezond en vrolijk mannetje en gisteren heb ik nog even met hem mogen knuffelen toen ze op bezoek waren. We houden gelukkig goed contact en ben blij dat ik veel foto's krijg.
Wow wat ontzettend mooi en heftig lijkt het mij ! Respect! En natuurlijk van harte gefeliciteerd! Voor jou en de papa en mama!
Fijn te lezen dat je bevallen bent en alles goed is gegaan! Wat een prachtige naam en een lekker gewicht voor dit mannetje! Ik wens je een goed herstel en wil nog even zeggen (alweer) dat ik respect heb voor jou!
Wauw!! Lijkt me zooooo mooi om dat voor iemand te mogen/kunnen doen! Diep respect voor jou! En gefeliciteerd!
Wauw! wat ontzettend bijzonder dat jij zoveel voor iemand hebt kunnen betekenen door een kinderwens mogelijk te maken. Diep respect!
Wauw heel erg bedankt voor de lieve reacties! Het is ook allemaal zo mooi gegaan! En uiteraard ben ik heel erg trots dat we met z'n allen zoiets moois hebben mogen maken. Ik was natuurlijk al super blij met mijn eigen kindjes maar dit hele proces heeft me wel doen realiseren hoe bijzonder ze eigenlijk zijn. Niks is vanzelfsprekend!
Heej Ik ben wat verdwenen van t maart topic dus was je wat uit het oog verloren maar nog regelmatig afgevraagd hoe het met je zou gaan.. Wat fijn om te lezen dat je bevallen bent en dat alles goed is gegaan Echt geweldig wat je hebt gedaan!! Fijn dat het allemaal zo mooi is gegaan en dat je nog lekker veel foto's gaat krijgen. Hopelijk een levenslang fijn contact tussen jullie gezinnen!
Fijn dat het goed is gegaan! je hebt goed voor hem gezorgd! Vind het heel knap dat je draagmoeder bent(/ of bent geweest) een mooi cadeau! wat zal James zich gewenst voelen!!
Gefeliciteerd met de geboorte van James! Fijn dat alles goed is gegaan. En ook vanuit mij veel respect dat je dit voor de ouders hebt willen doen, echt een super mooi gebaar en kado!
Gefeliciteerd! En Wow! Wat ben jij een kanjer dat je dit hebt kunnen en willen doen om iemand anders' diepste wens in vervulling te laten gaan.
WoW kippenvel heel veel respect voor je!! En natuurlijk Gefeliciteerd dat je zo"n gezond kereltje op de wereld heb gezet!
Wow, heel mooi dat je dit hebt gedaan voor de wensouders. En gefeliciteerd met de geboorte van James!