ik ben sinds Woensdag ( donderdag was nod dag) erachter dat ik zwanger ben. Maar nu heb ik vandaag weer een test gedaan (de 3e) maar die is niet veel donkerder gekleurd dan de tweede die ik donderdag had gedaan. Je test moet wel donkerder zijn na 3 dagen? Voel me een btje onzeker. Heb erg last van misselijkheid en buikpijn. (geen ongi buikpijn) en lees zoveel over miskramen. Ik weet dat ik me te druk maak maar eindelijk na 2 jaar ben ik zwanger dus ben wel btje bang ervoor dat niet goed gaat. liefs my
Hoi lies Geen idee of een test donkerder moet worden, maar volgens mij is een streepje gewoon goed hoor of die nu licht of donker is. Misschien heb je wel teveel gedronken? Alvast gefeliciteerd meid! gr vruchtje
Is ook afhankelijk van het merk hoor... de ene test kleurt donkerder dan de andere. Maar als je al 2 jaar bezig bent geweest loop je denk ik bij een gyn? En anders de ha vragen om een bloedtest oid? In ieder geval van harte gefeliciteerd en niet meer al die verhalen over miskramen lezen hoor, word je alleen maar onzeker/onrustig van!
ik ken het heb het ooki heel erg gehad bij de eerste! troost je met de gedachte dat 9 van de 10 goed gaan! en als je zolang bezig bent geweest zou ik denken: ik word moeilijk zwanger dus als het raak is is het goed raak!
Hey meiden, dankje voor je antwoord. Ik loop idd bij de gyn maar heb 5 jan me eerste echo. Me test is nog niet super donker maar een digi test van clearblue gaf ook zwanger aan dus ik geloof er maar in Ja ik weet dat het slecht is veel te lezen over miskramen maar ben er echt mega bang voor je leest het echt heel veel. En ik heb vooral na het eten buikpijn en dan ben ik toch wel bang.
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Voor mij is het vandaag precies een jaar geleden dat ik positief testte, wat een geweldig moment en een nóg mooier resultaat! Een hele gezonde, voorspoedige zwangerschap gewenst en een heel gezond kindje!
Gefeliciteerd met je zwangerschap ! Probeer je niet al te druk te maken , doe gewoon de dingen die je normaal gesproken doet ect. Natuurlijk let je op wat je eet enz , maar dat wijst allemaal vanzelf. Ook mijn (4 stuks) testen waren heeeel licht , heb namelijk op dinsdag getest en donderdag was ook mijn NOD haha. Maar een streep = een streep , en als je hem bij alle 4 de testen ziet (ookal issie licht) ben jij gewoon zwanger Suc6 !
ga even een digital CB kopen .. is duur maar heb je maar een keer nodig want.. geloof het maar.. je bent hartstikke zwanger! licht lijn is ook lijn .. en al op 3 tests dus!