Ineens krijsen.....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Chikai, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    Ik heb een vraag; tot afgelopen weekend wilde Thijs (7 mnd) prima in de box spelen, ook op de grond, hij kletste volop en was een makkelijke baby. Vorige week heeft hij flink koorts gehad, de huisarts kon niets anders vinden dan een geïrriteerde keel....

Afgelopen weekend zijn we een weekendje weggeweest en sindsdien is het een drama. Hij wil niet meer spelen, nergens niet, wil alleen maar op schoot en dan bewegen: lopen dus... ligt hij ergens alleen dan gaat hij ontzettend krijsen.
    Ook 's nachts is het een drama, om de 1,5 à 2 uur wordt hij wakker en gaat hij echt liggen gillen. Hij sliep nog niet door, werd altijd wel 1 à 2 keer wakker, maar dit is echt niet te doen....
    Ik ontdek nog geen tanden bij hem...
    Wat zou het kunnen zijn?
    - Bozigheid? (maar baby's huilen toch eigenlijk niet zonder reden)
    - Keelontsteking toch?
    - Totaal van streek door het andere ritme....?

Ik zit met m'n handen in mijn haar, hij is zo'n ander kereltje ineens geworden. Echt heel veel huilen en dan echt zichzelf helemaal overstuur maken. Dit ken ik niet van hem.... en ik vind het zo zielig, want volgens mij is er wel iets met hem... maar ik weet echt niet wat...

2. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Vermoed dat je in een nieuwe fase bent beland.

Het kan ook al een begin van verlatingsangst zijn.

En meestal als kinderen ziek zijn geweest kunnen ze nog wel wat humeurig reageren een paar dagen.

En misschien wil die nu dingen die hij nog niet kan je zult zien waarschijnlijk heeft hij binnen een paardagen een nieuwe vaardigheid er bij geleerd.

Deel Deze Pagina