We hebben een hele lange adem moeten hebben: na 5 jaar, waarvan 3,5 jaar MMM, werd ons geduld wonder boven wonder beloond en zijn we in verwachting van ons eerste kindje. Al vanaf het begin worden we overladen met cadeautjes. Cadeautjes voor de kleine, en cadeautjes voor mij. Ontzettend lief natuurlijk en mijn man geniet heerlijk mee van al het kleine spul, maar ik vind dat mijn man ook wel eens in het zonnetje gezet mag worden. Voor hem is het krijgen van een kindje net zo bijzonder! Daarom wil ik mijn man graag iets geven, maar ik weet niet zo goed wat... Hebben jullie mannen iets leuks gekregen? Of heeft iemand een leuk idee? (Het mag best wat kosten.)
Wauw gefeliciteerd! Wat voor type is je man? Misschien een mooi sieraad? Een soort eerste hulp pakket voor de vader, met wasknijper (om neus dicht te knijpen bij verschonen), speen met 'I love dad' er op, een grote koffiemok en koffie erbij. Maar natuurlijk ook een lekker biertje en een leuk tijdschrift erin. Bon voor de sauna? Een weekendje weg naar een leuke stad?
Best jammer inderdaad dat papa's vaak vergeten worden. Ik heb zelf voor Vl een slab gekocht met tekst en een speen met i love dad. Verder heb ik geen idee. Zo een pakket is wel leuk en kan je makkelijk zelf maken en aanpassen op je man. Lekker bier erin en wat te knabbelen.
Een superpapa box maken? Beetje idee van de blije doos maar dan gevuld met zijn lievelingsspullen? -Abbo op z'n favoriete tijdschrift -Flesje bier - I love papa spulletjes En je hebt ook van die leuke boekjes met 'leuke dingen doen met papa' etc
Leuk idee!!! Hier wordt papa ook altijd overgeslagen, maar ik ook hoor! Gaat tenslotte om de baby. Ik neem altijd alles in ontvangst want ze geven t aan mij.
Vriendin heeft haar man een ring gegeven, soort zegelring met daarin een afdruk van de hiel van de baby, vingerafdruk hebben kindjes nog niet met de geboorte. Zoiets zou je ook als ketting kunnen doen, maar je moet er wel van houden. Ik en man zijn beide niet van de sieraden, maar dacht misschien jullie wel. Dingen met papa erop doen het ook altijd goed. Speen, i love papa Slabber papa is de allerliefste Romper i love pap Boek, papa ik vind je lief Snoeptrommel, papa Mok, papa
Tja, de meeste dingen zijn nog steeds voor de baby, en zullen ook opgaan in de rest, of snel opgaan. Zoals slabbetjes, speentjes, biertje enz.. Als het toch iets mag kosten, is het misschien een idee om een stoere luiertas speciaal voor mannen te kopen? Of misschien gave schoenen voor papa en kind als hij/zij al wat ouder is?
Lastig inderdaad. Mijn vriend draagt geen sieraden, dus dat viel allemaal af. Ik heb uiteindelijk een pakketje gemaakt voor hem. Met een overlevingspakketje voor pappa (zit in: een zakdoekje, eerste luier, knijper en pad voor koffie), een rompertje met tekst: to do list: slapen, eten, pappa pesten en een slabbetje met de tekst ik vin jou liev, papa. Maar hij vond de kleine meid zelf het mooiste cadeau ooit.
Misschien een lekkere grote wipstoel voor de babykamer speciaal voor papa en de kleine. In die stoel is het papa en little baby time...? Stoere luiertas is ook leuk!
Leuk idee! Toen bij de 20 weken echo bleek dat wij een zoon krijgen, wilde hij al spulletjes met camouflage print e.d. Konden vrijwel niks vinden wat toch een beetje betaalbaar was.. Afgelopen week ging ik met een vriendin naar Babypark en vond daar een geweldige verzorgingstas met camouflage print. Gelijk meegenomen en diezelfde avond nog gegeven, hij vond hem geweldig!
Je hebt van Marianne Busser en Ron Schröder een voorleesboek speciaal voor papa's.... Het voorleesboek voor de allerliefste papa en het boek de liefste papa dat ben jij. Misschien is dat ook wel heel erg leuk?
Mijn vriend wil heel graag dat de kleine veel gaat sporten. Nu we verhuisd zijn wonen we naast een basketbalveld, dat is net de lievelingssport van mn vriend. Ik heb toen 2 basketballen gekocht, 1 in de kleinste maat (voor de baby) en 1 normale maat va. Een goed merk. Was hij super blij mee.