Babyhuys webshop / babyhuis Casita

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door EdN, 19 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.829
    3.625
    113
    Heeft iemand wel eens iets besteld bij Babyhuyswebshop, of Babyhuis Casita? Ik heb op zoek naar een tripp Trapp newbornset, en bij die winkels is deze gewoon de helft goedkoper dan bij zaken als prenatal, babydump en babypark. Hartstikke fijn, maar het scheelt zo veel dat ik gelijk een beetje wantrouwig ben over die winkels.... Wie heeft er ervaringen?

2. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Vorig jaar heb ik daar een autostoeltje besteld omdat het veel goedkoper was, maar ik zou er niet snel weer bestellen. Ik heb weken op dat autostoeltje moeten wachten terwijl op de site stond en bleef staan dat het voorradig was.

3. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.829
    3.625
    113
    Ik heb de link doorgemaild naar de babydump en ze even gewezen op hun laagste prijs garantie :D. Als ik m daar gewoon kan krijgen vind ik dat wel zo vertrouwd en veilig.

4. ivvy

ivvy Lid

14 jun 2013
    89
    1
    8
    NULL
    NULL
    Ben benieuwd of ze bij Babydump de prijs laten zakken !
    Lijkt me wel dat het bij Babyhuiscasita een promotie is: geen 119 maar nu 59 euro. Natuurlijk wel een groot verschil tegenover 99 euro bij Babydump.

5. Sanny

Sanny Lid

13 sep 2011
    85
    0
    0
    Dordrecht
    Ik heb hem pas bij de babydump gekocht voor 59 euro online.

6. frommel86

frommel86 Actief lid

16 dec 2011
    483
    0
    16
    ik heb wel eens wat via de tweede besteld en geen problemen mee gehad oa mijn maxi cosi axxis.

7. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Bijmgeen van beide ooit iets besteld, maar wel bij de fysieke winkel van babyhuys geweest. Is een prima zaak, alleen vond ik hem voor veel dingen duurder dan prenatal of baby-dump.

8. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Kan zijn dat ze een grote voorraad hebben gekocht toen stokke de stoeltjes voor de halve prijs aanbood en ze die dus nog steeds hebben?

9. Kim078

Kim078 Actief lid

23 dec 2012
    215
    7
    18
    Prima website! Een autostoel gekocht, zijn er erg tevreden over.

10. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik heb de kinderwagen daar gekocht! Heel erg tevreden, er was een probleempje met het pakket (ik had maar 1 ipv 2 dozen gekregen) en nadat ik had gebeld heb ik nog is een extra vergoeding gekregen vanwege een fout van hun. Ik heb het andere pakket alsnog binnen een paar dagen binnen gekregen.

Ik ben dus zeer tevreden erover:).

Edit; ik heb het over babyhuis casita:)

Deel Deze Pagina