adapter quinny feestyle

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door joseetje26, 26 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    hallo allemaal.

ik heb via marktplaats een hele mooie quinny freestyle gekocht maar er ontbreken adapters voor de maxi cosi cabriofix.. nu lees ik her en der dat de adapter van de reiswieg kunnen worden gebruikt voor de maxi cosi? maar die zitten gewoon vast aan de wandelwagen... dus nu ben ik in verwarring...... kun je die dingen gewoon nog bestellen ergens? want ik wil wel heel graag de maxi cosi erop kunnen doen... dat is trouwens een nieuwe.

hahahaha het valt niet mee om wegwijs te worden in de wereld van alle spullen die er zijn.

gr jose

2. ilona24

ilona24 Actief lid

11 nov 2008
    312
    0
    0
    limburg
    hmm ik weet dat de adapters van de maxi cosi cabri € 30 kosten tenmiste bij ons bij de baby dump heb ik het ervoor betaald.
    Maar hoe het verderzit weet ik ook niet met de quiny

3. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Neede adapters van de reiswieg klikken op dezelfde plek ;)

Ik heb 2 setjes adapters.... zal ff zoeken als je ze wil overnemen?

4. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    ik heb ook een freestyle 4 wieler wel een wat oudere dus weet niet of dat het zelfde is...maar hier zijn de adapters voor de reiswieg en de maxicosi idd het zelfde...en kunnen ze gewoon van het onderstel af...als het zitgedeelte erop gaat dan moet dat zelfs

5. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    huh? mmmm nee bij mij zit het echt vast?

ik heb toevallig via marktplaats gevonden... ga zometeen ff proberen of ze passen . gelukkig wonen die mensen heel dichtbij.

en inderdaad wel op dezelfde plek als de reiswieg.. of zou ik iets bij de maxi cosi missen? mmm nou ik ga zo maar even bij die mensen kijken... die weten het was wel

bedankt voor jullie reacties alvast...

gr Jose

6. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    nou hij paste mooi niet.... quinny heeft verschillde adapters op wagens die allebei freestyle heten....

ok waar moet ik nu gaan zoeken?
    en zijn die dingen van een wagen van 3 jaar terug uberhaupt nog wel te koop?
    gr jose

7. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Ik heb ze nog steeds liggen ;)

Deel Deze Pagina