Hoi Allemaal... Aangezien mijn topic ergens achterin het forum is verdwenen even een nieuw topic: Ik zoek dameskleding maat 50-52 Broeken-shirts-tunieks-rokjes enz enz... Vanalles is welkom als het maar modern is. Wij hebben het niet breed en moeten rond komen van alleen mijn vriend zijn (kleine) salaris. Ikzelf ben (mede door omsandigheden) thuis blijf mama Door de zwangerschap zijn er nogal wat kilo's blijven zitten helaas en krijg het er niet af. Daarom wil ik jullie vragen naar de kleding. Liefs gratis of voor een prikkie. Please HELLUP!! Liefs, Naatjuh1988
Hoi Naatje, ik heb twee linnen broeken hangen, in beige en bruin. Ooit had ik het idee om ze in te nemen maar dat zou dan over dehele broekspijplengte moeten en zo bedreven ben ik niet met de naaimachine. Ze mogen dus weg! PM me maar even om te besprken hoe we ze bij jou krijgen. Ohja, ze zijn gratis!
Hallo Naatjuh, Ik heb hier een heleboel liggen dat wacht op een nieuwe draagster! Mag weg tegen verzendkosten. Handiger zou zijn om hier bijv. het e.e.a. uit te zoek (Leiden) en dan mee te nemen, tis erg veel namelijk wat hier ligt, vanaf 50 t/m 60 geloof ik. Wellicht als je niet te ver woont, is het echt de moeite waard! PM me maar!