hoes over maxi-cosi??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door SaschaH, 22 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SaschaH

SaschaH Actief lid

13 aug 2009
    461
    0
    0
    Beste dames,

Zo her en der kom ik hoezen voor de maxi-cosi nodig, heb je deze nou echt nodig (bv bij spugen) of zijn die maxi-cosi's makkelijk schoon te houden?

Vast bedankt voor jullie hulp!

2. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik vind de badst0f h0ezen wel prettig. Veel makkelijker te wassen en het zweet met warm weer veel minder met z0'n h0es in de st0el.

3. Chingy

Chingy Actief lid

28 apr 2009
    356
    0
    0
    Brabant
    Ik heb geen hoes in de maxi cosi. Hij ziet er nog als nieuw uit en eventuele vlekjes poets ik er zo uit.

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.274
    113
    Vrouw
    Brabant
    Echt nodig is het niet, maar het is natuurlijk wel makkelijker om te wassen. Bij echte spuugpartijen zal het er wel doorheen gaan.... maar bij af en toe een mondje terug blijft de maxicosi wel schoon. En het zweet inderdaad minder.

5. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Nee hoor, heb je niet nodig.
    Ik had 1 hoes voor het zweten in de zomer, nou, dat werkte niet veel. Ik heb toen de Aerosleep voor in de maxi cosi gekocht en die heel de zomer gebruikt, dat scheelde een hoop bij de kleine. In de winter heb je sowieso al niets nodig in de hoes. En stel dat de kleine een keer spuugt, dan was je de stof van de MaxiCosi gewoon uit. (het kan er af....... wel een klus, maar het kan eraf en er terug op :D)

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    De bekleding van de maxi cosi kun je ook gewoon wassen. Zo'n badstof hoes kan handig zijn met warm weer tegen het zweten.

Ik vind het persoonlijk altijd een beetje zonde van de stoel. Iedereen koopt een mooie kleur of print edn dan gaan ze hem weer bedekken met een saaie badstof.

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.274
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij hebben een saaie zwarte maxicosi, die er nu wat fleuriger uitziet met een roze hoes :)

8. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Ik had in de maxicosi geen hoes, en daar heb ik echt spijt van.
    In de zomer is mijn dochter schijnbaar gaan zweten bij haar hoofd, en nu zit er een soort van ronde vlek zweetvlek in de maxicosi.
    Het valt niet heel erg op, maar het is er met wassen helaas niet uit gegaan.
    De autostoel waar ze nu in zit, daar komt zeker een hoes overheen in de zomer.

@jewe, weet jij toevallig of er ook een hoes is voor maxicosi axiss?

9. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Wij hebben die leuke roze hoes er een dag ingehad. Wat een onding! Hij was er dan ook snel weer uit en hebben 'm toen het kouder werd vervangen voor een mooie roze voetenzak.

10. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Wij hebben ook een badstof hoes van Koeka op onze geboortelijst staan. Onze maxi-cosi is zwart dus hebben een leuk kleurtje gekozen. Ook met het idee dat het stilaan warmer weer zou moeten gaan worden en het lijkt me makkelijker om uit te wassen.

Consider, bedoel je deze? koeka hoezen/zakken

11. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    In juni/juli wordt die voor het eerst uitgeleverd. Dus ze komen wel.

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.181
    113
    Brabant
    ik heb wel een hoes en nu om de toby ook weer. blijft de stoel gewoon veel mooier.
    bij de borstvoedingspoep-ongelukjes was het echt fijn!!!;)

13. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    @Jewe, fijn dat die hoezen er ook komen.
    Maar vraag me af of de hoes van de tobi er ook niet om zal passen. Op het oog lijkt de stoel verder qua groote enzo hetzelfde.

@Elke1984, nee zo'n soort hoes bedoel ik niet. Wil er 1 voor de maxicosi axiss.

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Het zou idd best wel eens kunnen dat die er ook omheen past van de Tobi. Zit ook die losse hoofdsteun in met de gordels eraan vast. Ik zou het gewoon eens proberen in de winkel.

15. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Inderdaad gewoon maar eens passen.
    Heb toevallig op internet al wel de hoes gezien voor de axiss, alleen deze is ecru. Terwijl ik zo'n prachtige roze stoel heb :(
    Ik ga gewoon maar eens passen, want de die voor de tobi is volgens mij wel in leukere kleuren.

16. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    De originele van Maxi cosi heb je alleen in donker blauw, aqua blauw en ecru. Ook niet echt geweldig gezellige kleuren. ;)

17. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Ik heb mijn moeder gevraagd om hoeven te maken voor in de zomer. Ik vond ze ook wel erg duur (40 euro per stuk) en we wilden niet dat andere al wisten dat we jongetjes kregen. Mijn moeder heeft de hoes van mijn schoonzus nagemaakt in lime :D Super leuk en ze zweten echt veel minder.

's zomers dus echt een aanrader. Nu in de winter heb ik er geen hoes om, er zit een zak in :)

18. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik heb bij de Hema aankleedkussenhoezen gekocht en daar passende gaten in gemaakt. Ging prima.

19. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.274
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb een hoes bij de Prenatal gekocht, zijn iets van 12,50 (eigen merk), ik vind die hoezen van maxicosi wel erg duur. Maar de kwaliteit en pasvorm zal dan misschien wel beter zijn, maar goed, ik vind deze ook prima.

20. SaschaH

SaschaH Actief lid

13 aug 2009
    461
    0
    0
    Super bedankt voor jullie reacties, daar kan ik zeker wat mee!

Deel Deze Pagina