Zojuist heb ik een nieuwe maxicosy thuis afgeleverd gekregen. Hij zit in een zak, dus haal ik hem eruit, maar dan? Niks geen gebruiksaanwijzing ofzo! Weten jullie of dat standaard is? Of zit er altijd een boekje bij? En kregen jullie de maxicosy geleverd in een doos of ook in een plastic zak?
Aan de achterkant zit een vakje, daar zitten alle boekjes in. En anders kan je altijd op maxicosi.nl (of com) kijken, daar staat ook heel veel op.
Zat er bij ons ook idd niet bij maar op de zijkant van de maxi-cosi staat wel hoe je hem moet installeren en je kan op internet ook uitleg vinden, op de site van maxi-cosi. Groetjes!
Bedankt! Inderdaad achterin de maxicosy gevonden net! Beetje raar dat het zo verstopt zit, maar goed, ik heb hem!
Ik ben er dus na twee maanden pas achtergekomen dat er achter een klepje zat en dat daar de gebruiksaanwijzing te vinden was! Ik vind het niet erg slim van Maxi Cosi (of ben ik nou zo dom? )
Ik trek altijd eerst alle vakjes open enzo als ik iets nieuws heb gekocht, ik had 'm dus ook zo gevonden . Maar echt handig is het natuurlijk niet van ze, logischer zou zijn los erbij.
Ik heb er nu perongeluk het zonnescherm af liggen en zou niet weten hoe ik hem er weer op moet monteren .. Het uitwassen en het erop maken van de bekleding was trouwens ook al een heeel karwei.
zonnescherm?? Echt?! Dat had ik een jaar geleden moeten weten! hahaha....sinds een maand gebruik ik 'm niet meer. En ik maar klooien met theedoeken er overheen! hhaahaaaa
Hmm ik heb de maxi cosi Citi.. zit het zonnescherm daarvan los als je hem wil verwijderen of moet ie dan ook ergens opgeborgen worden? Hij ligt nu namelijk los erbij.. anybody??
Bij de citi zit hij inderdaad los en kun je hem niet opbergen. Erg onhandig daar liep ik 7 jaar terug ook tegenaan. Ik was laatst op kraambezoek en toen werd me gevraagd waar ik die mooie zonnekap had gekocht (onze kleine lag ook in de mc cabrio). Ze wilde ook wel zo'n zonnekap hebben leek hun wel handig. Toen ik droog zei dat ze al in het bezit van die zonnekap waren keken ze me veermd aan en toverde ik dat ding naar buiten. Is inderdada niet zo handig van MC