Ja dat kan blizz. Het is een gekocht patroon dus ik vraag een kleine bijdrage. Dan heb je een heel goed en compleet patroon met goede uitleg en patroon onderdelen die zo te gebruiken zijn. Geschikt voor de minder en meer ervaren naaisters! Op deze manier kun je voor een paar euro zelf heel makkelijk een hoes naaien in plaats van de originele hoezen van Stokke die zo'n beetje 30,- per stuk zijn.
Ik wil er best 2 euro voor betalen, maar zag ook dat ze op marktplaats voor 7 euro verkocht worden. (Het patroon, niet de hoes)
Op Madebynijn kost het 5 euro. Sorry, maar iemand heeft veel tijd en moeite erin gestoken om dit patroon uit te tekenen, en vraagt daar een bijdrage voor... En dan verdien jij er hier 2 euro per persoon mee. Ik snap dat het snel verdiend is, maar ik vind het niet netjes. Ik heb dan ook gewoon 5 euro betaald. Misschien stom van mij, maar wel zo eerlijk
Als het haar eigen patroon is dan moet ze dat zelf weten maar als ze deze van iemand heeft overgenomen en vervolgens voor 2 euro verkoopt vind ik het inderdaad niet netjes
Aan de andere kant denk ik, waarom niet delen.... Vaak zonde om patronen steeds nieuw te moeten kopen. Knippie heeft ook iemand bedacht, maar wordt ook verkocht via marktplaats. Stokke heeft een meegroeistoel bedacht, maar je ziet hiervan ook dat mensen hem gaan namaken, kopiëren. Of inderdaad weer tweedehands verkopen....
Er stond nergens in de post dat het een kopie van iemand anders was... Dus ik had er nog niet over nagedacht... Maar iedereen moet doen waar hij/zij zich goed bij voelt. Ik voel me beter nu ik iets meer heb betaald, maar mijn geld wel gaat naar iemand die er hard voor gewerkt heeft
Daar heb je gelijk in hoor. Ik vind het ook goed van je dat je het bij de originele maker hebt gekocht. Ik kon de verleiding zelf niet weerstaan....
Je hebt gelijk hoor, zo had ik er niet over nagedacht, ik heb het verzoek gedaan het onderwerp te sluiten.