Ik heb al heel veel topics gezien over babyfoons, máár ik lees weinig over het bereik. Ik zou hem graag willen gebruiken als ik even buiten in de tuin ben en de kleine ligt te slapen. En ik schrik toch over de vele reviews waarin het beeld dan wegvalt. Over de Luvion grand elite las ik een paar erg slechte reacties over het bereik. Wat is jullie ervaring hiermee? Dan heb je nog de Philips Avent SCD610, de angelcare 1120, motorola MBP36 en nog de luvion touch. Wat zijn jullie ervaringen m.b.t. het beste bereik? Alvast bedankt!
Wij hebben woensdag de motorola MBP36 binnen gekregen. Over het beeld kwaliteit ben ik al zeer tevreden....het bereik weet ik nog niet.
Ik heb er eentje van Alecto. En die heeft prima bereik. Als mijn man savonds weg is laat ik de hond kort uit en kan ik zeker 100 meter lopen. Is natuurlijk wel afhankelijk van hoe je woont en hoe groot je tuin is. Maar de mijne heeft nog nooit problemen gehad in een tuin.
Ik heb de tommee tippee bestelt. Nog niet opgehaald, dus ik weet nog niet uit ervaring maar ik heb veel goede revieuws gelezen.
Bedankt voor de reacties! Melanie; ga jij het bereik nog uittesten of niet? Zoja, wil je het dan laten weten? Ben benieuwd.. Duchess; welke variant van Alecto heb jij?
WIj hebben een alecto DVM-70 ECO. Wij zijn er super tevreden over hier thuis heeft hij erg goed bereik hij staat boven aan de voorkant en als wij in de garage bezig zijn achterin de tuin hebben we gewoon vol bereik (meter of 30/40) op vakantie hebben we hem ook altijd gebruikt rondom het huis en dat was echt een heel groot huis met mega tuin en altijd bereik gehad.
Ik heb de luvion platinum 1 en kan ermee in de tuin, naar de buren en naar de overkant buren. Bijna alle beeldbabyfoons hebben helaas geen ver bereik,omdat ze een dubbele functie hebben.
Ik heb ook de Philips avent. Thuis super bereik (kleine op zolder) Had 'm ook mee op vakantie naar spanje. Camping ligt tussen de bergen en nog steeds hardstikke goed bereik.