bloom fresco

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door jessica507, 14 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessica507

jessica507 Actief lid

11 jan 2008
    421
    0
    0
    receptioniste
    omgeving roosendaal
    hallo

iemand ervaring met de kinderstoel bloom fresco?
    dat halve ei zeg maar :)
    ik kan helaas geen plaatje plakken
    maar ik hoop dat jullie weten welk ik bedoel

wij willen hem graag aanschaffen maar ik wil zeker weten dat hij goed is etc. het is best veel geld voor een kinderstoel.

alvast bedankt!

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    die vind ik echt supergaaf! Maar vind het een beetje te veel geld voor een kinderstoel!
    Zou ik liever voor een triptrap gaan daar kunnen ze heel wat jaartjes mee.

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik vind hem ook supervet alleen echt TE duur. Je kan idd beter een andere kopen zoals de triptrap, die kan veeeeel langer mee!

Bloom is net zon leuk kapperstoeltje XD

4. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Ik vind 'm supermooi, maar.... alleen op de foto... :cry:

Ik vond 'm in het echt erg tegenvallen. Maakte een gammele indruk, erg plastic en de witte variant, daar kwamen heel snel lelijke vegen op die er niet zomaar af te wrijven waren.
    Ik vond het plastic ook vergeeld (heb 'm in een winkel gezien, waar ie misschien al een tijdje stond).
    De verstelbare delen zaten te los en waren niet soepel te verstellen.

Ik was heel erg teleurgesteld, want ik was er verliefd op toen ik er plaatjes van zag, maar uiteindelijk hebben we hem niet gekocht vanwege bovenstaande redenen. En als ie dan ook nog 230 euro moet kosten... :rolleyes:

Ik zou zeker eerst bij een winkel gaan kijken wat je er in het echt van vindt.

Succes!

5. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Wij hebben hem volop in gebruik en hij bevalt geweldig goed! Niets gammel of ondeugdelijk, maar juist heel degelijk, makkelijk te onderhouden en makkelijk te verstellen. Het is jammer dat winkels slecht in elkaar gezette stoelen in de winkel zet, want het komt echt niet overeen met onze ervaring! Wat ik een groot voordeel vind, is dat Julia er al heel snel in kon. Niet dat je een pas geboren baby in de kinderstoel legt, maar nu ze af en toe wat fruit of groenten krijgt, is het super handig!

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    nou ik vond het maar een plasic geval van een heleboel geld!
    De poot vond ik ook nog heel groot, struikelgevaar!
    Wij waren helemaal weg van het uiterlijk en de binnenkant (het zitje) is echt mooi, maar het materiaal vind ik echt te goedkoop voor die prijs!

7. shraron

shraron Actief lid

31 aug 2007
    129
    0
    0
    Wij hebben hem ook. Mijn man was ook helemaal weg van de stoel. Hij staat ook super mooi in ons interieur!
    Zoals Mrijn ook al zei: er is niets gammels aan! Ik vind hem juist super stevig. Ik kan hem zelf nog niet gebruiken omdat ik nog zwanger ben, maar mijn neefje en nichtje (1.5 en 3 jaar) komen regelmatig langs in zitten er heel graag in.

Het is inderdaad veel geld, maar ik vind zo'n triptrap stoel echt super lelijk! Vond het echt een beetje zonde, net een nieuw interieur en dan zo'n lelijke kinderstoel erbij. Nee, wij zijn echt heel blij ermee!

8. jessica507

jessica507 Actief lid

11 jan 2008
    421
    0
    0
    receptioniste
    omgeving roosendaal
    die stokke trip trap waar jullie het over hebben
    tot hoelang kunnen ze daar in dan, want de bloom is van 0 maanden tot 36 maanden.

de bloom lijkt me zo idiaal want we gaan met kerst naar beide ouder toe en zo kan de kleine toch al mee aan tafel zitten ( liggen) ze is dan 2 maanden.
    dat is een van de redenen waarom wij hem wilden aanschaffen.

wij heeft er nog meer goede en slechte ervaringen met de bloom fresco?

9. guusje11

guusje11 Actief lid

2 mei 2008
    393
    0
    0
    huismoeder
    gemert
    ik ook zag hem in een boekje.
    toen we voor de kinderwagen gingen kijken zag ik hem daar in zen volle glorie staan.
    Ik vroeg aan de verkoopster of hij goed was.
    toen deed ze een poging om dat ding te verstellen, nounou wat een gekraak van plastik!
    ze hield er mee op en zij "je kan hem ook nog bverstellen"
    ik dacht bij men eigen , die is ook afgeschreven.
    men man dacht er hetzelfde over. de verkoopster was er ook niet echt enthousiast over.
    ik vind hem ook prachtig en de triptrap lelijk, maar als je het gekraak hoort heb je vlug beslist. ;)

10. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Mijn zoon is nu 6 en hij zit er nog steeds op!

11. salsera78

salsera78 Actief lid

23 dec 2007
    377
    0
    0
    Waar heb jij em voor €230,- gezien? Daar wil ik heen want ik zie ze alleen voor €330,- en dat vind ik toch echt te veel geld.

12. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik zie ze ook echt alleen voor rond de 330 euro. Veel geld voor een kinderstoel! Maar hij is wel supermooi. Weet alleen niet of wij hem gaan kopen als ik die berichten hier zo lees. Maar die TrippTrapp wordt het ook niet, die is echt oerlelijk!!

13. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Oeps, ik bedoelde ook 330! Nu ik het zo zie staan weet ik het helemaal zeker! Te duur voor de kwaliteit. Ik verwacht dan ook echt high-tech materiaal en dat is dit zeker niet.

Misschien als er meer concurrentie komt van dergelijke stoelen dat de prijs wat gaat zakken...

14. calymera

calymera Lid

24 apr 2008
    12
    0
    0
    wij hebben hem ook gekocht :D

hij is alleen nog niet in gebruik..waren allebei ook verliefd op de stoel toen we hem voor het eerst zagen..

dus de ervaring ermee? dat antwoord blijf ik nog schuldig ;)

15. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Idd de trip trap kunnen ze heel lang op zitten. Voor ons de reden om voor die kinderstoel te gaan aangezien we creme stoffen stoelen hebben.
    En je ziet hem bijna niet staan in je woonkamer als je hem onder de tafel schuift.

16. bianca loman

6 jul 2008
    14
    0
    0
    Wij hebben ook gekozen voor de trip trap. Nog geen ervaringen ermee met ons eigen kindje. Maar al wel in de familie. Die zijn er allemaal heel positief over. Ik vind het wel ideaal dat hij zo compact is, en hij is er in leuke kleurtjes. Wij hebben gekozen voor een rode.

17. Selv

Selv Lid

19 jan 2008
    63
    0
    0
    Ik vind die stoel ook supermooi en twijfel nog of ik 'm moet kopen, voornamelijk vanwege de prijs...
    Lees veel verhalen over de kwaliteit, dus ben ook bang dat de stoel de prijs niet waard is. Hopen dat ie goedkoper word!

18. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Het rare is dat je die verhalen alleen hoort van mensen die de stoel NIET hebben en hem in de winkel hebben zien staan... De paar mensen op dit forum die hem wel hebben, zijn allemaal enthousiast. Er is eerder ook al een topic over geweest en toen was het precies hetzelfde.

19. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi,

wij hebben pas de tiamo meegroeistoelen van prenatal gekocht, (nog tot en met maandag in de aanbieding voor 55 euro).
    Mijn stiefkids zitten erop, heel fijn, want nu zitten ze niet meer met viezet eethanden aan de stoffen stoelen. Zij zijn 5 en 7, (bijna 6 en 8) en dat zit dus nog prima. Fijne van deze stoelen is dat ze er dus op kunnen zitten totdat ze echt goed bij tafel kunnen vanaf de gewone eetstoelen...
    De oudste gaat op een gewone stoel zodra onze kleine bij ons aan tefel in die stoel kan zitten... Heb er een stoelverkleiner bijgekocht, (plastic, dat veeg je tenminste zo schoon), helemaal super.

Ik vind de tripptrapp-steoelen ook erg mooi, die had ik qua uiterlijk liever gehad, maar die waren ons te duur... Misschien later nog eens, :)
    Maar voor die tripptrapp-stoelen gelft dus zelfde verhaal: ze kunnen er erg lang op zitten! (En vanwege het voetensteuntje, zitten ze niet zo te hangen als op de gewone eetkamerstoelen... ook erg fijn!

20. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Dat is op zich niet zo raar natuurlijk. Want als je iets hebt gekocht wat zo duur is, dan zie je eerder de voordelen en als je besluit om hem niet te kopen dan zie je waarschijnlijk eerder de nadelen....
    Mensen zijn nou eenmaal enthousiaster over dingen die ze zelf hebben aangeschaft.

Ik vind het gewoon nog steeds vreemd dat als je als winkel zo'n dure stoel in je assortiment hebt, dat je dan niet zorgt dat ie er tiptop bijstaat. Want dat verkoopt toch een stuk beter zou je zeggen... :rolleyes:
    Misschien dat ik 'm dan ook gekocht had, want ik ben er nog steeds weg van als ik een plaatje ervan zie. :D De prijs had me dan niet zoveel uitgemaakt, maar de Bloom die ik aantrof bij Babypark Gouda vond ik echt van schokkend slechte kwaliteit.

Deel Deze Pagina