Wie heeft er ervaring met de wallaboo luiertas? Ik kan helaas niet veel vinden op internet. Ben zeer benieuwd
lieverd een tas is een tas... bij de luiertassen gaat het niet echt om wat het kan zoals een kinderwagen enzo, maar meer om wat je mooi vind. wel even opletten of er een matje bij zit maar dat zit er bij deze wel bij.
Lieverd Dit is m'n tweede... Heb nu een luiertas van Lief. Maar vindt hem toch niet heel praktisch. Hij is stuk en wil een wat soepelere tas. Dus voor mij zit er wel degelijk verschil tussen de tassen. Luiermatje zit erbij idd. Maar dat hebben bijna alle luierwassen.
Als jij hem nou als eerste koopt dan kan je me adviseren Hahaha Wil ook de voetenzak van hun kopen. Lijkt me ook heel fijn
Ik vond t n rotding. De schouderband was heel slap. De accessoires als matje en fleswarmer waren niet bijpassend, niet mooi en niet praktisch. En het was nauwelijks groter dan een flnke handtas. Ik heb m inmiddels verkocht en koop binnenkort een andere en ruimere tas, niet per se een luiertas, voor als er straks twee ukkies zijn. Het materiaal was wel mooi zacht. Maar ja, daar heb e niets aan.
De voetenzak staat in mijn top 3 van beste aankopen voor de baby! (Net als bv m'n combisleeper). Die MOET je kopen . Voor baby onderweg ga ik hem ook zeker weer gebruiken. Onze dochter (eind oktober 2011) kon er de hele winter mee door en zonder jasje zelfs! En ja, dat was een hele koude winter. De tas is verder niet zo bijzonder, maar ik deed er verder ook weinig mee. Behalve aan de wagen hangen en er wat spullen in proppen als ik ergens heen ging. Geen idee wat het verschil zou zijn met andere tassen. Al had ik een plastic tas aan m'n wagen gehangen dan had ik het of prima gevonden denk ik.
De voetenzak heb ik vandaag besteld De tas nog niet.. Twijfel nog teveel. Dus als er nog meer ervaring hebben dan hoor ik dat graag