Hoes

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Beatissimam, 11 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het zo ontzettend hypocriet!
    Hij gaat Powned aanklagen. Omdat zijn privéleven op straat ligt, omdat hij weet ik wat gedaan heeft, maar in ieder geval gefilmd is met een jongere man.
    Hij als burgervader had beter moeten weten! Zeker na dat eerste incident waarbij hij zoende met een jonge jongen in die hotellobby. (Hij was gewaarschuwd door de raad en had beterschap beloofd, blablabla).

En wat deed zijn (inmiddels) ex Albert Verlinde destijds? Schaamteloos beelden van zoenende Georgina Verbaan en Yolanthe en Wesley uitzenden. De relatie van Georgina met Jort Kelder is daarop stuk gelopen.

Echt... beetje dommig meneer Hoes!

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja ik erger me ook kapot.
    Natuurlijk is het puur sensatie van PowNews.
    Maar Hoes is ook zo raar bezig geweest met die jongen te benaderen, zijn agenda te delen en bepaalde uitspraken te doen.
    Maar dan die jankende kwalbert.... Bah!!
    Dan is het ineens zielig. Terwijl hij inderdaad menig relatie met veel plezier om zeep heeft geholpen.
    Hypocriet!

3. Ik dacht dat dit topic zou gaan over een Amerikaanse serie over iets minder nette dames die zich graag vermaken met mannen, toen ik de titel zag :) :D

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hahaha ik dacht dat iemand Heroes verkeerd het getypt en daarna inderdaad dat het over h**ren ging 😂

5. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Ik vind het onzin dat dit zo zwaar op de hand wordt genomen.
    Niemand heeft toch iets te maken met zijn privéleven.
    Het maakt hem toch ook geen "slechtere" burgemeester.
    Boeien dat hij op jonge jongens valt, en graag opschept over zijn functie.
    Ik kan er niet van wakker liggen.
    Ik vind die toyboy van hem trouwens hypocriet, met zijn geheime missie.;)

6. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh my, schrijf je dat zo??:$:)

7. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, niet mee eens!

Hoes had een voorbeeldfunctie, hij is 'burgervader'.

'Voorbeeldfunctie'

Mark Rubel uit Heerhugowaard heeft geen goed woord over voor 'de rollebollende burgemeester' Onno Hoes. Zeker een burgemeester heeft een voorbeeldfunctie, vindt hij. "Een prachtige stad als Maastricht verdient wel iets beters."
    De oude 'heer' Onno Hoes, kan zijn eigen 'jonge heer' kennelijk niet in bedwang houden.
    Zouden zijn avonturen allemaal in zijn 'vrije tijd' plaatsvinden, of ook tijdens diensttijd?
    Worden de onkosten van dit soort escapades van Onno ook gedeclareerd bij zijn gemeente, en mag de belastingbetaler daar ook voor opdraaien?
    De eerste kosten zijn alvast weer gemaakt. Het stadhuis stuurde een communicatieteam naar de 24 jarige Ruud Schepers, en moest eveneens een 'verklaring' opstellen voor de burgers in ons land, om de zaak buiten de publiciteit te houden.
    Speciaal een burgemeester heeft een voorbeeldfunctie. Een prachtige stad als Maastricht verdient wel iets beter dan een rollebollende burgemeester.

Misstand daar heb ik mijn vraagtekens bij. Privacy geschonden: ja. Een gewaarschuwd mens telt voor twee: ook ja. Ik zou echt totaal geen vertrouwen meer hebben in een bestuurder die benoemd is door de koning en die ik vreemd zou zien gaan in de openbare ruimte!:$

8. monica73

monica73 Bekend lid

14 mei 2011
    580
    16
    18
    #8 monica73, 11 dec 2014
    Laatst bewerkt: 11 dec 2014
    Nou ik vind het echt geen stijl van die jonge knul om doelbewust Onno uit de tent te lokken met een verborgen camera en dit aan te bieden aan een zender. De zender die het vervolgens uitzendt moet zich schamen. Die man doet niemand kwaad dat hij op jonge meerderjarige jongens valt. Hij is geen crimineel, oplichter, pedofiel etc. Wat maakt het mij dan uit wat iemand (een BN'er, burgemeester, politieman, leraar etc) in zijn of haar privé leven doet?? Hetzelfde geldt voor RTL Boulevard destijds met Georgina Verbaan. Waarom wordt dit uitgezonden? Leedvermaak?? Ik vind het grensoverschrijdend...Het lijkt mij dat je door dit soort acties geen priveleven meer hebt en je je nergens meer durft te vertonen. Natuurlijk is het niet slim van Onno om zich zo te laten verleiden in een openbare gelegenheid. Hij had beter op zijn hoede kunnen zijn om zichzelf te beschermen, maar kom op....moet hij dan maar onder een steen gaan zitten??
    Er wordt gesuggereerd dat hij niet-openbare informatie heeft gegeven aan die eerste jonge knul...als dat is bewezen snap ik dat hij op moet stappen.
    En ik snap ook dat mensen in Maastricht nu een vreemd gevoel hebben en als ze Onno zien....denken aan die beelden en uitspraken.
    Maar als hij zijn taken als burgemeester verder goed uitvoert, wat boeit mij het dan wat een burgemeester in zijn privé-leven doet?

9. Niekepiek

Ik kan me dit ook nog goed herinneren.
    Aalst houdt vertrouwen in burgemeester Uyttersprot - AD.nl
    Dit werd toen gewoon een beetje weggelachen.

Meneer Hoes heeft gewoon het "nadeel" dat hij bekend en berucht is vanwege zijn ex-huwelijk met Albert Verlinde.
    Hij is een doelwit van de media en o.a. op aandacht beluste, kwakzalvers zoals Robbie van Hasselt.
    Die "toyboy" heeft vooraf een plan gesmeed om met zijn zielige kop in de media te kunnen komen, waarschijnlijk zit hij over een paar maanden in Utopia ofzo;).
    Het is sneu dat alles van Onno Hoes zo ontzettend onder de loep wordt genomen, ik kan me ook goed voorstellen dat hij er helemaal klaar mee is en het bijltje er bij neerlegt.

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Heeft Onno Hoes niet in eerste instantie contact gezocht met die jongen?

11. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dacht ik ook.
    En hij heeft zijn werkagende gedeeld met hem.
    En toen hij de eerste keer zoende met die andere jonge jongen was ie nog gewoon getrouwd.
    En dan die blotebastenfoto's op grindr...

Jep, allemaal onze zaak natuurlijk niet wat burgervader Hoes doet!

Voorbeeldfunctie mensen!

12. Niekepiek

Ze kwamen in contact via social media.
    Robbie plaatste een opmerking over Onno, en Onno reageerde daar op terug.
    Dus hij heeft hem wel degelijk uit de tent gelokt, en vooraf een plannetje gesmeed.
    Dat geeft hij ook gewoon openlijk toe, maar blijkbaar wordt dat wel geaccepteerd omdat het hier over een burgemeester gaat die een voorbeeldfunctie moet hebben.

13. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, hij had beter moeten weten. Ik vind hem zo stom dat hij alles op anderen afwimpelt en niet zijn hand in eigen hoezem steekt!

14. Niekepiek

Ik denk ook wel dat hij dat deels doet door te vertrekken als burgemeester.

15. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, onder druk, niet uit eigen vrije wil, want hij geeft mij nou niet echt het idee dat hij zichzelf dom of schuldig acht.

16. mumija

mumija Niet meer actief

Hij had beter zijn hand in eigen broek kunnen steken.
    Was hem dit allemaal bespaard gebleven.

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

Er waren was toch ook al het e.e.a voorgevallen waardoor de raad al niet meer tevreden was?
    Ik vind het gewoon erg dom, en met zo'n functie hoor je zulke fratsen niet uit halen.
    En ALS je net doet, doe het dan discreet.

18. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha!!!:D

19. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Ik denk dat Kwalbert blij is dat ze uit elkaar zijn. Anders was ie wederom weer onderwerp van gesprek en dat wil de roddelkoningin natuurlijk niet.

20. penseel

penseel Niet meer actief

Haha.

Idd.

Wat ik er van vind>> Wat hij in zijn prive leven doet moet hij helemaal zelf weten.

Deel Deze Pagina