Hey meiden, Nou, vroeg uit de veren met een missie voor vandaag; hoeslakens scoren , ben benieuwd, hou jullie op de hoogte!
Wij hebben al bijna tien jaar een bed van 180 x 220 en ik koop gewoon jersey hoeslakens voor waterbedden in alle kleuren van de regenboog bij Wehkamp. De laatste paar keer heb ik wel weer 2 één persoons hoeslakens gekocht in 90 x 220 omdat ik nu een waterdichte molton eronder heb liggen en mijn man niet. Maar goed dat gaat bij jou niet omdat je een dekmatras hebt.
Ja, bij de Ikea en de HEMA! Wel 'gewoon' wit, maargoed, ik heb in ieder geval iets, dus ik ben blij! Ik ga nu even bij de Wehkamp kijken, want ik wil zo graag een zwarte Bedankt voor alle hulp hoor!
Hey Fem 'oude bekende' alles goed bij jullie? Over je vraag wij hebben ook een bed van 180*220 en mijn hoeslakens komen van leenbakker, volgens mij hebben ze daar zelfs de spannende keurtjes! Succes
Kan iemand mij dan ook helpen aan hoeslakens met een hoekhoogte van 7 cm ipv 20 cm? Wij hebben nml ook zo'n topper en daar zit nu een hele dure omheen maar ik wil er een bij die geen 100 kost!